סיום עם פתח של תקווה

מ.ס אשדוד ניצחה לאחר 7 מחזורים 1:2 את מכבי פ"ת עם שער של אלעד שחף בדקה האחרונה של תוספת הזמן. הניצחון פותח תקווה להמשך. איזקל הנטי, הזר הנגירי החדש, כבש כבר במשחק הבכורה שלו.

"אנחנו במינוס של נקודות" אמר אלי לוי, מאמנה של מ.ס אשדוד לפני המשחק מול מכבי פ"ת ברביעי. השורה התחתונה הייתה ברורה, אשדוד צריכה לנצח לא משנה איך. זה קרה בדקה האחרונה עם שער בתוספת הזמן של אלעד שחף 1:2, לאחר שמכבי פ"ת הובילה ואשדוד הישוותה זמנית עם שער של איזקיל הנטי החלוץ הניגרי החדש של אשדוד במחק הבכורה שלו. ניצחון עם סיום של פתח תקווה.

הנטי ניסה כבר בפתיחה לאותת מה יהיה בהמשך (7), אבל מכבי פ"ת היא זו שעלתה ליתרון ראשון  טפר נגח והכדור נגע ביד (27) של גיל כהן. הינדי בעט וכבש 0:1 למכבי פ"ת. מחמיד (38) סחט הצלה מהרוש וכמעט עשה מזה 0:2.

אלי לוי. (צילום: משה סידי).

המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי והייתה כולה של מ.ס אשדוד. 5 דקות במחצית השנייה  מסירה רעה של הינדי הגיעה להנטי, שהתקדם לשער ובעט פנימה את שער השוויון בהופעת הבכורה שלו.

פ"ת נכנסה ללחץ בדקה ה-62 זה בא לידי ביטוי באירוע חריג. אחרי החילוף. הקהל קרא לעבר טוקלומטי, החלוץ העצבני ניסה לעלות ליציע ואף השליך לעבר האוהדים בקבוק, וזראה את האדום! 10 דקות אח"כ נראה כי אשדוד לוקחת את כל הקופה. הנטי המצוין נגח לקורה והכדור הגיע לכנעאן שנגח פנימה את שערו הראשון מאז הפציעה, אך הוא נפסל עקב נבדל.

5 דקות לסיום פ"ת נותרה בעשרה שחקנים. גדעון אקווה, שנכנס רק לפני ארבע דקות, כבר הספיק לראות צהוב שני ואדום. אשדוד הרגישה שהיא יכולה לצאת בכל זאת עם ניצחון. תוספת הזמן נכנסה לדקה האחרונה שלה, אבל המשחק ייכנס להיסטוריה של אשדוד. דקה אחרי שהנטי ננגח למשקוף, אשדוד הגיעה למצב מסוכן אחרון.  רועי לוי מסר רוחב, אלעד שחף בעט שטוח לפינה הקרובה. 1:2 לאשדוד. מהפך ותקווה להמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך