חזרו להפסיד

אחרי התיקו מול בית"ר ירושלים בטדי, במחזור הקודם, רצו באשדוד להמשיך לצבור נקודות מול הפועל חיפה בבית. זה נגמר בהפסד בייתי 1:0. הפסדה הרביעי ברציפות בבית של מ.ס אשדוד.

אחרי שעצרה את רצף ההפסדים עם תיקו בטדי, מ.ס אשדוד רצתה להשיג ניצחון ולהמשיך את מונטום צבירת הנקודות. לאשדוד הגיעה במוצ"ש הםועל חיפה, מהמקום השלישי. בסיום הסבתר שאשדוד לא צברה נקודות, אלא עוד הפסד, הפעם 1:0. זה היה הפסדה הרביעי ברציפות בבית של מ.ס אשדוד.

עשר דקות במשחק אשדוד הייתה שווה גול. הכדור הגיע לרועי לוי שהמישך מהאוויר למוצ'ה והאחרון בעט כדור מתוך הרחבה. יואב ג'ראפי, אקס אשדוד הוציא שער בטוח כשהדף לקרן. הפועל חיפה הגיב במתפרצת עם סיום של קאמרה בשער. אבל השער נבפסל כי קאמרה היה בנבדל.

בניגוד ללחץ במגרש שבו אשדוד שלטה בכדור, הייתה זו הפועל חיפה שכבשה. תומר יוספי (32) התקדם באין מפריע, שיחרר בעיטה לא חזקה מידי והכדור פגע באוואני , בלם אשדוד, וחדר פנימה 0:1 לחיפה. חיפה התקרבה שוב (45) והפעם הרוש הדף.

אלי לוי (צילום: טל אקוקה).

ההזדמנות ההראשונה במחצית השנייה הייתה של אשדוד (68) יעקב בריהון המחליף בעט כדור מסוכן מעל השער של הפועל חיפה. חיפה הגיבה עם סבג (72) עוד אקס של אשדוד בעט כדור חזק ליד הקורה של הרוש.

אשדוד החזיקה שוב יותר בכדור כמו במחצית הראשונה, אבל גם הפעם לא הצליחה הלגיע למצבים שיהפכו לשער. דווקא קאמרה (85) מהפועל חיפה היה קרוב עם כדור נגיחה לקורה. קאמרה בתוספת זמן שוב סיכן והגיע מול הרושץ האחרון מנע את השני של הפועל חיפה.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, בן זקן, אוואני (חכמון, 46), גיל כהן, טמם, שלו הרוש נפצע (שחף, 29), מוצ'ה, אוחנה (סלינס, 60), רועי לוי (בריהון, 68), בוטאקה, גנדה (כנעאן, 60).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך