"ערן לא סיפק את הסחורה, בחור מקסים מאוד. רצה, לא הולך"

מלכי אניג'ר מהנהלת אדומים אשדוד מסבירה מדוע אחרי שישה משחקים בלבד ערן לוי, 38, אחד השמות הגדולים בליגה א' בשנים האחרונות, הלך הביתה. ערן לוי: "לא הסתדר לשני הצדדים. זה הכל".
לוי. כבר לא.

רק שישה מחזורים זה החזיק. ערן לוי, אחד השמות הגדולים ששיחקו בשנים האחרונות באדומים אשדוד, בוודאי השם החזק בשנים האחרונות בליגה א', לא ימשיך באדומים אשדוד מליגה א' דרום.

באופן רשמי הגיבו הצדדים בצורה הבאה: מלכי אניג'ר מהנהלת הקבוצה: "ערן לא סיפק את הסחורה, בחור מקסים מאוד. רצה, לא הולך". ערן לוי: "לא הסתדר לשני הצדדים. זה הכל".

אבל ברור שיש מעבר להודעות הללו. כמו שזה נראה הסיבה היא בעיקר מקצועית. גורם באדומים אשדוד סיפר לעיתון "המגזין אשדוד", כי כשלוי משחק, המשחק הופך להיות איטי יותר. אומנם מדובר בשחקן ברמה גבוה, אבל הקבוצה רוצה לעלות והיא תחפש שחקנים שיתאימו לכדורגל המהיר יותר שלה.

גם העימות שהיה ללוי עם הקהל מול דימונה לא הוסיף. לוי היה לטענת הקהל אשם באחד השערים ולכן באו אליו בטעות. מי שבא אז להגנתו היה יוסי כנפו, מהנהלת הקבוצה שאמר כי אף אחד לא יקלל את השחקנים שלו. אבל גם הוא התיישר עם ההחלטה לשחרר את ערן לוי. אגב גם גל אסולין שוחרר מהקבוצה. בסופו של דבר לאחר שישה משחקים בלבד לוי עזב.

באדומים אשדוד רוצים לעלות ולכן הכוונה היא להתחזק לפחות בשלושה שחקנים. יוסי כנפו: "יש קבוצה טובה, אנחנו מכוונים לעלייה ונעשה הכל בכדי להגיע לשם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך