"אם נמשיך עם הגישה שהייתה בטדי, העתיד שלנו יראה קצת יותר טוב"

מאמן מ.ס אשדוד, אלי לוי, לקראת המשחק במוצ"ש (אצטדיון הי"א, 18.00) מול הפועל חיפה.. כנעאן ואוואני חזרו לסגל.
אלי לוי. (צילום: טל אקוקה).

אחרי התיקו מול בית"ר ירושלים, שעצר את רצף ההפסדים השלילי של מ.ס אשדוד, היא תארח במוצ"ש (אצטדיון הי"א, 18.00) את הפועל חיפה המפתיעה מהצמרת. אשדוד רוצה להמשיך לצבור נקודות בכדי להחלץ מהמקום האחרון. המאמן אלי לוי התייחס למשחק ולקבוצה עם פתיחת חלון העברות.

אלי לוי: "אנחנו באים לשחק מול הקבוצה שנמצאת אולי בכושר הטוב ביותר בליגה. הקבוצה, לטעמי, הכי מסודרת ומאומנת בליגה. עם מאמן שהרזומה שלו קילומטרים לפניו. נצטרך להתכונן ממש טוב.נצטרך  לראות מה החסרונות של הפועל חיפה ולהפתיע דרך זה. לראות את היתרונות שלהם ולא לאפשר להם לבצע אותם. אם נמשיך עם הגישה שהייתה בטדי, אני חושב שהעתיד שלנו יראה קצת יותר טוב. אנחנו צריכים להיות במשחק עד הסוף".

התיקו מול בית"ר ירושלים הוריד לחץ?

הנקודה מול בית"ר עצרה את רצף ההפסדים וזה כבר סימן יותר טוב וזה גם מייצר מצב רוח יותר טוב, אבל אוסרלהסתנוור מהנקוהד כי אנחנו בגרעון של הנקודה. אבל אם הדשחקנים הפנימו שאנחנו נלחמים על החיים, בתוספת כדורגל טוב, נוכל לצבור נקודות כמו שאנחנו רוצים. אנחנו צריכים לקחת נקודות בכח ובמח. חייבים לקחת נקודות".

חלון העברות נפתח ובנתיים שני שחקנים עזבו. זוהר זסנו ועוביידה חטאב

"שני השחקנים האלה שירתו אותנו והיו טובים. עוביידה מבחירה שלו בחר ללכת וכיבדנו את רצונו. זוהר זו שנה אחרונה לחוזה שלו וזה ריחף מתחילת השנה. חלק מהמעודון הזה זה לשביח את השחקנים. נביא חלופות הולמות. יש זמן עד סגירת החלון נביא שחקנים שישדרגו ולא בלחץ".

מבחינה מקצועית הרי חמודי כנעאן שנעדר מול בית"ר בגלל מחלה, יחזור.  גם טימותי אוואני יחזור מפציעה. שניהם יהיו בסגל, אולי אחד מהם יפתח.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך