לאחר הערכת מצב

עיריית אשדוד החליטה להמשיך באופן הלמידה הנוכחי בקפסולות

ראש העיר: "השלמנו את הסקר בקרב 5000 הורים שזה מדגם מייצג מכל הגלאים. 52% בעד חזרה מלאה ו-48% נגד אך 80% מקרב ההורים המתנגדים לחזרה מלא".
ד"ר יחיאל לסרי.

עיריית אשדוד בראשותו של ד"ר יחיאל לסרי עדכנה היום, חמישי,  את תושבי העיר בנוגע להחלטות בנושאים השוטפים החשובים לאחר הערכת מצב בעירייה.

ראש העיר: "שלום רב תושבים יקרים, העדכונים וההחלטות שהתקבלו הבוקר בהערכת מצב, הינם כדלקמן:

1. ביטחון

– מהערכת המצב הקודמת ביום ראשון נפלו בקרב ברצועת עזה 10 חיילים.יהי זכרם ברוך והשם יקום דמם. שולחים תנחומים למשפחות הנופלים והחלמה מהירה ושלמה לפצועים.
– בעשרים וארבע שעות האחרונות היתה רגיעה מסויימת, ממשיכים נסיונות לבלום התדרדרות בצפון אך לא ברור אם הנסיונות יצלחו.
ברצועת עזה החמס עדין משגר טילים כך שהאיום הרקטי קיים.
– אתמול ערכנו תרגיל אתר הרס כחלק מהכנת העיריה לכל תרחיש, כולל תרחיש ירוט רקטי ליעדים אסטרטגים וממשיכים להיערך בנושאים של מיגון, מזון, תרופות ואנרגיה ויצאו מכרזים מתאימים.

2.חינוך

השלמנו את הסקר בקרב 5000 הורים שזה מדגם מייצג מכל הגלאים. 52% בעד חזרה מלאה ו-48% נגד אך 80% מקרב ההורים המתנגדים לחזרה מלאה, אומרים שלא ישלח את הילדים לבית ספר אם יפתח באופן מלא ללא מיגון מלא. כך שבמצב כזה כמחצית מהתלמידים לא יקבלו כל למידה. גם לא בזום.

כאמור, הבטחון של הילדים הינו בעדיפות עליונה, ולאור – האיום הרקטי הקיים, פתרון הלמידה בקפסולות שנותן מענה ברמה סבירה למרבית התלמידים במרבית הימים, בנוסף לפרוייקט ״לומדים בטוח״ עם 100 ממ״דים שהוחל בהצבתם במוסדות החינוך, והתמיכה החד משמעית של הנהגת ההורים העירונית – מובילים אותנו להחלטה להמשיך באופן הלמידה הנוכחי בקפסולות, כפתרון המאזן באופן מיטבי בין בטחון הילדים והלמידה שלהם, ובין התחשבות מירבית ברמת החוסן הלאומי שמאפשר להורים לצאת לעבודה ולתרום למשק כלכלי חזק ומתפקד.

יש לציין, שגם הנוכחות של התלמידים מאוד גבוהה וממשיכים למצוא כל העת פתרונות על מנת להגדיל את כמות הימים לכלל התלמידים ולתת מענה נוסף לילדים של משפחות עם מצוקה יוצאת דופן.
אנו מעדכנים, על שיתוף פעולה טוב מאוד בין מטה החטופים הארצי לבין העיריה שמיוצגת ע״י גב׳ נעמי אדר המשנה למנכ״ל החברה העירונית לתרבות ומתנ״סים. וכן, שהעיריה מצטרפת ליוזמת ההסתדרות לעצירת המשק ביום ראשון בשעה 11:00 למשך 100 דקות, לאות הזדהות עם המאמץ להשבת החטופות והחטופים שנמצאים 100 ימים בשבי. סוף שבוע בטוח ושקט לכולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך