אלי לוי: "חבל שלא ניצחנו, אבל חשוב היה לעצור את רצף ההפסדים"

מאמן מ.ס אשדוד לאחר התיקו 1:1 באצטדיון "טדי" מול בית"ר ירושלים. תיקו שעצר את רצף חמשת ההפסדים. לוי הוסיף: "אנחנו נלחמים על החיים שלנו ברמה הספורטביית. אין לנו את הזכות ועודף הנקודות להראות אחרת".
אלי לוי. (צלום: משה סידי).

שביעות רצון במ.ס אשדוד לאחר הנקודה מול בית"ר ירושלים במשחק החוץ ביום שני בערב באיצטדיון "טדי". ההרגשה הייתה אפילו שאפשר היה להשיג יותר מכך. אבל בכל זאת העובדה שרצף החמשת ההפסדים נעצר, היא כשלעצמה הייתה טובה לאשדוד.

המאמן אלי לוי אמר לאחר המשחק: "אני מאוכזב כי  באנו עם תכנית משחק מאוד טובה. חבל שלא ניצחנו, אבל חשוב היה לעצור את רצף ההפסדים. יש לנו  עוד גרעון גדול בכל משחק, ואני מאמין שבדרך הזו נאסוף את הנקודות. הייתה חסרה לנו רגל מסיימת, אבל הגענו, יצרנו, שיבשנו לבית"ר את התכניות והיא בעטה פעם אחת לשער, וגם זה בפנדל. אבל אנחנו כבר בדרך למשחק הבא".

לוי הוסיף: "אנחנו נלחמים על החיים שלנו ברמה הספורטביית. אין לנו את הזכות ועודף הנקודות להראות אחרת. אני מניח שמפה והלאה נראה הרבה יותר טובים".

על החיזוק אמר לוי:"אנחנו צריכים חיזוק, איפה שאפשר להביא שחקנים איכותיים וטובים נעשה את זה, בחלק הקדמי, בקישור ואפילו בהגנה אם נמצא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך