נקודת עצירה

אחרי חמישה הפסדים רצופים, יצאה מ.ס אשדוד ל"טדי" וחזרה עם נקודה (1:1) שעצרה רצף של חמישה הפסדים.
תוצאת הסיום. ציליום: דף הפייסבוק של בית"ר ירושלים.

לעצור את הרצף. משפט שחזרו עליו במ.ס אשדוד לאחרונה. אשדוד הגיעה ביום שני לאצטדיון "טדי" למשחק מול בית"ר ירושלים כשהיא סוחבת חמישה הפסדים רצופים. היא רק רצתה לעצור את הרצף הזה. אשדוד כבר הובילה בפנדל וספגה שוויון גם מהנקודה הלבנה. זה גם נגמר ככה 1:1 ועם נקודה לאשדוד…שעצרה את הרצף…

מיכאל אוחנה (דקה 11) ניסה להפתיע את סילבה שוער בית"ר ירושלים עם בעיטה רחוקה מחוץ לרחבה. שוער בית"ר היה במקום. כעבור 16 דקות, מוצ'ה הוריד במסירה אחורה לשליו הרוש, הבעיטה השטוחה שלו נעצרה שוב אצל סילבה. אשדוד ניסתה. בית"ר מהצד השני בכלל לא הגיעה למצב. זה נגמר עם מחצית מאופסת.

מחצית מאופסת. (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים).

בית"ר פתחה את המחצית השנייה עם שער (48) מהיר של שועה, אבל השער בוטל בגלל נבדל. אשדוד הגיבה מצידה גם במהירות, אבל הייתה יעילה יותר. תומא (50) הכשיל את נועם מוצ'ה ובוטאקה כבש מהנקודה הלבנה – 0:1 לאשדוד.

אשדוד הייתה מאוד קרובה לשני שלה 9 דקות אחרי השער שלה. שוב היה זה בוטאקה שבעט כדור חכם מתוך הרחבה אל עבר חיבורי הקורות, אבל סילבה בזינוק מדהים מנע שער בטוח. אשדוד שלטה במשחק. אשדוד קיבלה תזכורת בדקה ה-65 מבעיטה לרשת החיצונית של מוזי, כמה המשחק הזה יכול לברוח לה מהידיים.

ארבע דקות אח"כ בהתקפה לא מסוכנת של ירושלים, זה גם ברח.  ה-VAR קרא לשופטת ספיר ברמן, שהחליטה על פנדל לטובת בית"ר ירושלים לאחר הכשלת ירדן שועה ממש על סף הרחבה. שועה לקח בעצמו את הפנדל וקבע 1:1. פריידי (76) התקרב בנגיחה לשער שני לבית"ר, הכדור שלו עבר ליד הקורה. אלה היו הדקות של המארחת.

בית"ר לחצה, אבל אשדוד לא ויתרה וחיפשה גם היא הכרעה. סלינס (80) בעט כדור חזה וקשה לעצירה. סילבה שוער ירושלים הדף וג'וזף גנדה, מכמה מטרים מול שער חשוף, בעט לחוץ! איזו הזדמנות לעלות ליתרון בדקה קריטית. סלינס (86) בעט כדור מצוין מ-20 מטרים, ושוב סילבה היה שם.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, בן זקן, רוברטסון, גיל כהן, טמם, שליו הרוש, מוצ'ה (שחף, 87), אוחנה (סלינס, 78), בוטאקה, רועי לוי, גנדה (אדיר לוי, 87).  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך