לעצור בטדי.

מ.ס אשדוד תצא למשחק חוץ בשני (אצטדיון טדי, 20.00) מול בית"ר ירושלים כשהיא סוחבת כבר 5 הפסדים רצופים. המטרה לעצור את הרצף. המאמן אלי לוי: "יוצאים למשחק מאוד קשה בטדי".
צילום: טל אקוקה.

קבוצת מועדון ספורט אשדוד רוצה לעצור את רצף ההפסדים הקבוצה צברה עד כה חמישה הפסדים ברצף, וברור שהיא צריכה להתחיל לאסוף נקודות. בשני היא תצא למשחק חוץ (20.009 מולך בית"ר ירושלים. התקווה היא לעצור בטדי את הרצף הזה.

מבחינה מקצועית הרי שאבנעזר ממאטה החלוץ וטימותי אוואני הבלם, הפצועים ייעדרו. לא ברור אם חמודי כנעאן שנעדר כבר יומיים בגלל מחלה, יהיה כשיר למשחק.

המאמן אלי לוי: "יוצאים למשחק מאוד קשה בטדי. מגרש קשה, קבוצה בכושר טוב שמשחקת כדורגל טוב בתקופה האחרונה. אנחנו מתכוננים בהתאם ובכובד ראש. צריך למצוא פתרונות ליתרונות שלהם ולמצוא רעיונות לחסרונות שלהם. צריך לשים את רצף ההפסדים בצד, אם תחשוב על המשחק הקודם, לא תוכל לנצח את המשחק הבא. המשחקים שעברו הסתיימו מבחינתנו. מקווה שהשחקנים יוכיחו שיש רצון לצאת לדרך חדשה ונחזור עם נקודות מטדי"..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך