בדרך חזרה לשגרה?

מסתמן: חזרה ללימודים באופן מלא כבר בשבועות הקרובים

ראש העיר ד''ר לסרי: "הצבת המממ״ים, ביחד עם הירידה בעוצמת האיום הרקטי ותדירותו, תאפשר לנו להגדיל בהדרגה את ימי הלמידה, תוך מתן מענה מיגון איכותי גם במסגרת מדיניות הכי מוגן שיש, בהפעלה מלאה של מערכת החינוך".

עדכונים וההחלטות שהתקבלו בהערכת מצב, בראשות ראש העיר, הנם כדלקמן

בנושא החינוך

מדיניות הלמידה בקפסולות ממשיכה לעת עתה, אך לאור הנתונים הבאים שהוצגו בפני הבכירים, מבינים בעיריית אשדוד כי בקרוב מאוד מוסדות החינוך בעיר יוחזרו לשגרה מלאה בעקבות מספר נתונים

א– הירידה המשמעותית באיום הרקטי על אשדוד (ירי אחרון על העיר היה לפני שבועיים וחצי), כתוצאה מפעילות צה״ל ברצועת עזה.

ב-התקדמות בבניה והצבה של כ- 100 מרחבים מוגנים במוסדות חינוך (מממ״ים), כך שהשבוע יוצבו כ-30 מממ״ים, והשאר במהלך החודש הקרוב.

ראש העיר הודיע על כוונתו לשקול הרחבה של הפעלה מלאה של מערכת החינוך בטווח של השבועיים הקרובים.

הצבת המממ״ים, ביחד עם הירידה בעוצמת האיום הרקטי ותדירותו, תאפשר לנו להגדיל בהדרגה את ימי הלמידה, תוך מתן מענה מיגון איכותי גם במסגרת מדיניות הכי מוגן שיש, בהפעלה מלאה של מערכת החינוך. זאת בהנחה שלא תהיה החרפה בטחונית אחרת משמעותית.

ראש העיר לסרי: "אנו מודעים לכך שעבור חלק מההורים מדובר בקושי אמיתי וקשובים גם לקולות אלו. לצד זאת אנו ממשיכים בקשר הדוק עם פיקוד העורף ועוקבים מקרוב אחר ההתפתחיות בגזרה הצבאית וככל שניתן יהיה להקל, נעשה זאת . לנגד עיננו עומדים כל השיקולים ומתווה זה מאזן ביניהם ברגישות הנדרשת".

בנושאים אחרים בעיריית אשדוד מתגברים את הגיוסים ליחידות המתנדבים לשעת חירום. פרסום פרטני עם קישור להרשמה יופץ בימים הקרובים.

ובנושא חופי אשדוד עדיין מהווים שטח פתוח וההמלצה היא להתנהל בדריכות בהגעה לחופים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך