"מאוד מאוכזב. רצינו לזכות שוב בגביע"

אורי בן סימון, מנכ"לה ומנהלה המקצועי של קבוצת הכדורסל של מכבי בנות אשדוד. אשדוד, מחזיקת הגביע, הודחה ברבע הגמר על ידי רמה"ש בתוצאה 49:65. בן סימון: "חסרות לנו שחקניות גבוהות". היו"ר טאלי קריאף: ". לא מתרגשים מכלום. העונה הזאת לא נחשבת מבחינתו . לצערנו יש דברים הרבה יותר גדולים כרגע מכדורסל נשים"
שירה העליון. (צילום: באדיבות ליגת העל בכדורסל נשים).

אכזבה גדולה בקבוצה הכדורסל נשים של מכבי בנות אשדוד. סגנית האלופה, שהחזיקה בגביע המדינה, הודחה ברבע הגמר, ולמעשה איבדה כבר עתה את התואר הנחשק. מה שנותר לה כעת הוא המאבק על אליפות, אבל ברור שזה יהיה קשה מאוד השנה.

אורי בן סימון, מנכ"ל הקבוצה ומנהלה המקצועי, מנסה לשים את המשחק הזה מאחוריו ומאחורי הקבוצה, אבל ברור מאוד שההדחה הייתה עבורו קשה. כזכור המאמנת שירה העליון הגיעה בכדי להחזיר את תואר האליפות לאשדוד, ולא פחות לשמור על הגביע. זה כבר לא יקרה. אגב זה לא מלמד דבר או חצי דבר על מעמדה של המאמנת שירה העליון שהיא מאוד מוערכת בקבוצה.

בן סימון: "ההפסד מאוד מאכזב. כמחזיקת גביע היינו מאוד שמחים לעשות זאת שוב. רצינו לזכות שוב בגביע המדינה. אנחנו מאוד קצרים בסגל ומקווה שנמשיך למטרה הבאה אליפות".

אשדוד נוצחה ברבע גמר גביע המדינה על ידי רמה"ש, בחוץ, בתוצאה 49:65. אשדוד היא כאמור מחזיקת הגביע ולמעשה היא מאבדת את התואר שהשיגה בעונה שעברה. בשני רבעים, הראשון והשלישי קלעה אשדוד 9 נקודות בלבד! למעשה הרבעים השני והשלישי שהיו בשליטת רמת השרון, קבעו את גורל המשחק.

לעומתו טלי קראיף  יו"ר הקבוצה הרבה יותר החלטית. לה ברור בדיוק מה היא חושבת על העונה הזו.: " הקבוצה נבנתה בצורה שלא מתאימה לתנאי החזרה לליגה. היו לנו את הזרות הכי טובות, אבל מצב מלחמה וכולן עזבו. קשה להביא לאשדוד שחקניות כי אשדוד נחשבת לעיר ״ לא בטוחה״ למרות שכל המדינה לא בטוחה"

קריאף ממשיכה בהחלטיות. מי שמכיר אותה יודע גם שהיא מתכוונת לכל מילה: "אנחנו  לא נלחמים במצב. החליטו שחוזרים לליגה במתכונת של ישראליות, אז זה מה שיש. לא מתרגשים מכלום. העונה הזאת לא נחשבת מבחינתו . לצערנו יש דברים הרבה יותר גדולים כרגע מכדורסל נשים".

בן סימון מבהיר מה צפוי לקרות בהמשך לקראת המאבק על האליפות אחרי ההדחה. בן סימון: "אנחנו עושים מאמץ לחבר שתי זרות. זה לא פשוט. מקווה ששתי הזרות האלה יתנו מענה במשהו שחסר לנו שזה בגובה בריבאונד. נקווה שזה יחזק אותנו, כי קשה ככה עם קבוצה שכולם גארדיות שניבנו על זרות גבוהות. אני מקווה מאוד שבעוד שבוע כבר יתחילו להגיע הזרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך