אחי הכי

דרבי ילדים א' בין מ.ס אשדוד לאדומים אשדוד, הפגיש גם שני אחים, איב ואיציק משני צדי המגרש. איב מאמן מ.ס אשדוד ואיציק לאחר 6 עונות במ.ס אשדוד, מאמן אדומים. בסיום ניצח האח הגדול... אבל מבחינתם הסיפור היה גם מפגש ראשון שלהם אחד נגד השני....זה יכול מבחינתם להתרחש רק על הדשא, בחיים האמתיים הם תמיד יחד.
איציק מימין, איב משמאל.

מי שנכח במשחק הדרבי ילדים א' בין מ.ס אשדוד לאדומים אשדוד, לא יכול היה לפספס את הסיפור על הקווים. זה לא היה רק דרבי של אשדוד זה היה דרבי גם של האחים על הקווים, האחים שריקי. איב 44, מאמן מ.ס אשדוד ואיציק, 38 מאמן אדומים אשדוד.

זה נגמר בסוף בניצחון של האח הגדול יותר 2:4, אבל כפי שתבינו אח"כ הם חזרו מהר מאוד להיות מה שהם היו והיו תמיד…אחים לפני הכל…

רשות הדיבור לאח הגדול איב שריקי: "דרבי של העיר אשדוד, מ.ס נגד האדומים והאחים שריקי, איב נגד איציק. התרגשות גדולה. לראשונה נגד אחי וזה היה עבורי קצת קשה רגשית. כמובן שחיבוק היה בהתחלה ובסוף. על המגרש היינו טובים יותר ושלטנו. הובלנו כבר 0-3 אבל כמה טעויות שלנו בהגנה החזירו אותם למשחק 2-3 ואז עם כמה מהלכים טובים שלנו גמרנו את המשחק עם שער רביעי 2-4 "

ומה אומר האח הקטן איציק שריקי?: מפגש מרגש מאוד מבחינתי. לאחר 6 שנים שעבדתי במ ס מועדון שאני מאוד אוהב ומזוהה איתה. משחק שהתחיל לא טוב מבחינתנו לאחר פיגור 3-0 הצלחנו לחזור למשחק ולצמק ל3-2 וכמעט להשוות. בתוספת הזמן מ ס כבשו את ה4-2 וניצחו את המשחק. היה מאוד כיף לחזור לשחק. זה היה המשחק הרשמי הראשון בתקופת המלחמה, ועוד לחזור לדרבי נגד אחי הגדול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך