ארבע שהם חמש

לאחר ארבעה הפסדים רצופים, רצתה מ.ס אשדוד לעצור את הרצף השלילי מול מכבי ת"א. זה הסתיים בניצחון תל אביבי 1:4 שהמשמעות שלו בעצם הוא הפסד חמישי ברציפות.
ממאטה. (צילום: טל אקוקה)

כשאתה רוצה לעצור שרשרת הפסדים, הדבר האחרון שאתה רוצה זה לקבל את מכבי ת"א. זה בדיוק מה שקרה למ.ס אשדוד. לאחר ארבעה הפסדי ליגה רצופים היא קיבלה ברביעי בערב את מכבי ת"א, אומנם באשדוד, אבל עדיין זו האלופה. מכבי ת"א מצידה רצתה להשיג ניצחון עשירי ברציפות. שתי מטרות שונות לגמרי. בסיום המשחק הושגה המטרה של האורחת מתל אביב עם ניצחון 1:4 שהיה ההפסד החמישי לאשדוד. אשדוד הייתה שווה מחמאות במשחק למרות התוצאה, אבל היא צריכה נקודות.

טום בן זקן היה הראשון לסכן. אורלנדו מוסקרה שוער מכבי ת"א תפס את הכדור מחוץ לרחבה ואת הכדור החופשי על קו האורך של רחבת ה-16, בעט בן זקן, אבל  מוסקרה עצר. מכבי תל אביב  הגיבה בדקה ה-13 עם התקפה שבסופה ערן זהבי בעט כדור מעל השער, ה-VAR בדק פנדל בגלל נגיעה ביד של גיל כהן, אבל החליט בסוף להמשיך.

מכבי ת"א החזיקה בכדור אבל גם אשדוד התחילה ללחוץ. זוהר זסנו חטף כדור (20) מרביבו והאחרון הכשילו רגע לפני שהגיע למצב מסוכן ליד השער. מיכאל אוחנה (22) החליק נגיחה אחורנית מקרן של חמודי כנעאן, כדור שעבר ליד הקורה של מכבי ת"א. מכבי ת"א הייתה קרובה גם היא מצידה עם בעיטה (30) של קניקובסקי שהורחקה לקרן.

רגע לפני שהקבוצות ירדו להפסקה, בתוספת הזמן, מכבי ת"א השיגה שער. דן ביטון בעט כדור חופשי נהדר מרחק של מעל 25 מטרים לרשת הגבוהה ואריאל הרוש רק נגע בכדור, 0:1 לאורחת. זו הייתה תוצאת המחצית.

בן זקן (צילום: טל אקוקה)

כמעט עוד לא התחילה המחצית השנייה ומכבי ת"א עלתה שוב על הלוח (47). ת"א בהתקפה מסודרת שבסופה קיקו בנודוסו כבש מתוך הרחבה 0:2 למכבי ת"א.

אשדוד לא ויתרה וניסתה לחזור למשחק למרות הפיגור בשני שערים. טום בן זקן (55) נגח כדור קרן מעט מעל המשקוף. זה היה קרוב. שתי דקות אח"כ אשדוד גם חזרה. התקפה מתפרצת נהדרת. סלינס בגיעה לכנעאן שהמשיך בנגיעה לממאטה והאחרון מול מוסקרה בעט פנימה 1:2. יש משחק.

אשדוד לחצה, מכבי ת"א נלחצה. אשדוד הייתה שווה שער נוסף. סבוריט (72) עבר עבירה על חמודי כנעאן על סף ה-16. מיכאל אוחנה לקח את הכדור ממרחק של שער, אבל הכדור שלו היה מעל השער. מכבי ת"א הבהירה (82) שהיא רוצה את השלישי מצידה בכדי לסגור משחק, ורק גלישה מצוינת של רוברטסון לכדור של יונתן כהן, מנעה את זה.

2 דקות אח"כ היא גם השיגה את זה. מכבי ת"א בשיא הלחץ האשדודי, כשהיא שולחת כמעט את כל השחקנים לרחבה של ת"א, יצאה למתפרצת שהסתיימה עם שער של דור תורג'מן – 1:3 לתל אביב. בדקה ה-90 כשהכל היה גמור, גבי קיניקובסקי עשה את הרביעי לתל אביב – 1:4.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, זסנו (טמם, 79), רוברטסון, גיל כהן, בן זקן, בוטאקה, שלו הרוש (שחף, 79) , סלינס (גנדה, 68), אוחנה (בריהון, 79), כנעאן,  ממאטה (אברג'יל, 60).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך