בשורה חשובה לבעלי העסקים בעיר

בעקבות מאמצי ראש העיר לסרי: אשדוד נכללת במתווה הפיצויים של האוצר גם בנובמבר ובדצמבר

האוצר פרסם את תקנות הפיצויים ליישובים בין 7-40 ק"מ (מס רכוש) עבור חודשים נובמבר-דצמבר, וגם בהם יפוצו העסקים באשדוד שספגו בפגיעה כלכלית כתוצאה מ"חרבות ברזל"

לאחר פרסום מתווה משרד האוצר באשר לפיצויים של עסקים גם באשדוד לחודש נובמבר.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי בירך על המהלך:

"אני שמח לבשר כי המאמצים שלי להכניס את בעלי העסקים באשדוד למתווה הסיוע של האוצר גם לחודש נובמבר, עלו בהצלחה. הבוקר הודיע משרד האוצר על כך שמתווה הפיצויים המלא לעסקים לחודש נובמבר יכלול את אשדוד, ויהיה כמו הסיוע בחודש אוקטובר.

על פי התקנות שיפורסמו, גם בנובמבר יינתן פיצוי מלא כפי שהיה בחודש אוקטובר, ובדצמבר הפיצוי יהיה בהתאם למתווה הכלל ארצי.

בחודשים האחרונים אשדוד מתמודדת עם השלכות המלחמה על העסקים בעיר, שרובם נפגעו קשות. במאמץ רב הצלחתי לשכנע את האוצר לצרף את אשדוד למתווה הסיוע, אך התקבלה החלטה רק לגבי חודש אוקטובר.

בתקופה האחרונה ניהל ראש העיר שיחות רבות במטרה להכניס את אשדוד לתוך מתווה של חודש נובמבר עם מתווה מלא וגם דצמבר עם מתווה חלקי .

בשבועות האחרונים שמעתי את בעלי העסקים שסיפרו לי על כך שהמצב שלהם לא השתפר בהמהלך חודש נובמבר, בו העיר אשדוד עדיין חוותה איום רקטי משמעותי, וכמובן שהבטחתי לעשות הכל כדי לסייע להם".

לסרי הוסיף :

"אשדוד מוגדרת אומנם כירוקה עפ״י מדיניות המיגון של פיקוד העורף, אך כולנו יודעים שהאיום הרקטי עדיין קיים, ואזעקות פוקדות את העיר מעת לעת ומחזירות אותנו לאחור, ולכן המאמצים לשכנע את האוצר שהסיוע לבעלי העסקים באשדוד חייב להיות מלא גם בחודש נובמבר, ואני שמח שהמאמצים הצליחו.

על כך תודתי מקרב לב בשם תושבי אשדוד בכלל ובעלי העסקים בפרט, לשר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ולחבר הכנסת אופיר כץ יו״ר הקואליציה בכנסת, שייצג את עמדותנו באופן עקבי ונחוש.

נמשיך לפעול בכל הכוח למען התושבים ובעלי העסקים ולשמור על החוסן הגבוה שלהם. אנו כאן לרשות בעלי העסקים בליווי אישי של האגף לתעשיה ותעסוקה בלישכה ראש העיר, למימוש הזכאות שלהם לסיוע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך