רק עוד רבע

רבע אחרון נפלא של שני ברמן, שקלעה שמונה נקודות קריטיות, הפך עבור קבוצת הכדורסל נשים של רמת גן פיגור באשדוד לניצחון 73:64.
באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים.

כבי בנות אשדוד באה לנצח אחרי ההפסד לרמלה וההדחה מהגביע בשבוע שעבר. זה שוב היה נראה שלהן, אבל בסוף בזכות רבע אחרון נפלא של שני ברמן, שקלעה שמונה נקודות קריטיות היא נוצחה 73:64.

מאמן רמת גן רועי לזר, טען בפסק הזמן שלקח אחרי שקבוצתו נקלעה לפיגור, שהשחקניות שלו רכות מדי בהגנה וסימן את דניאל קארש כמטרה העיקרית. אבל אשדוד כולה נראתה בפתיחת המשחק אחרת מבכל החודש האחרון. יתרון 11:25 בתום הרבע הראשון נתן לה את הביטחון לקראת ההמשך.

אלא שדרו אדלמן, שעבורה זה היה מפגש מול האקסית, ניצלה את היתרון היחסי שלה בצבע, וזריקה של הדר חדד מעבר לקשת צמצמה את היתרון האשדודי לחד-ספרתי. שירה העליון ניסתה לקטוע את המומנטום של האורחות, אבל איבוד כדור נוסף של אשדוד ושלשה נוספת של הכחולות הפכו את המשחק לצמוד. ודווקא כשנראה היה שאנחנו לקראת מהפך, עוד שינוי במומנטום: טל יעקב לקחה את העניינים לידיים והחזירה את השליטה במשחק לאשדוד. 30:34 לצהובות בהפסקה.

אשדוד פתחה את הרבע השלישי עם התאמות מצוינות שעשתה בהפסקה, ורמת גן התקשתה למצוא את הטבעת בדקות הראשונות. רק שלשה חופשית של גילי אייזנר דאגה להשאיר את האורחות בעניינים. מהצד השני, טל לב התקשתה לבוא לידי ביטוי ברמה ההתקפית, אז מי שלקחה את משימת ייצור הנקודות על עצמה, פרט לטל יעקב, היא קארש, שלקראת סוף הרבע החזירה את היתרון המשמעותי לאשדוד. 42:52.

רמת גן לא ויתרה על המשחק גם כשנראה היה שאשדוד עדיפה הערב. כששני ברמן קלעה את השלשה שלה שבע דקות לסיום, אלה היו הנקודות הראשונות שרמת גן קיבלה מהספסל, אבל חשוב מכך – הן גם הורידו את הפיגור ל-4 נקודות בלבד. הסל הבא של ברמן בתום מפרצת של רמת גן כבר הפך את התוצאה והעניק את היתרון לאורחות.
ומי הכריע את המשחק? שני ברמן כמובן. שתי הקבוצות אמנם התעוררו לקראת הסיום ויצרו משחק מותח, אבל את המכה הניצחת נתנה ברמן, שזריקה שלה לשלוש בשנייה ה-24 של שעון הזריקות הלכה לקרש ופנימה וקבעה דקה לסיום את התוצאה הסופית – 64:73 למכבי רמת גן, שנותרת במאזן מושלם, ומוכיחה שוב שרבע אחרון טוב מספיק לה כדי להפוך פיגור מול כל קבוצה.

קלעו לאשדוד: קארש 20, יעקב 18, אורבך 13, לב 4, נחמה 3, דיין 3, סהר 3.
קלעו לרמת גן: חתוקאי 19, אייזנר 17, חדד 13, אלדמן 12, ברמן 8, שלום 4.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך