החל מהיום נמל אשדוד הינו נמל נגיש לבעלי מוגבלויות

חברת נמל אשדוד פועלת על מנת להשלים הפיכתה לנמל ידידותי לבעלי מוגבלויות. במסגרת התוכנית להפיכת הנמל לנמל נגיש שהחלה בשנת 2013 נערכו שני סקרי נגישות: סקר מתו"ס הבודק את תשתיות הנמל כגון מעליות, דלפקי שירות וכד'. ובנוסף, סקר נגישות השירות הבודק את נגישות בעלי הלקויות לכלל שירותי הנמל.

הנגשת הנמל לבעלי מוגבלויות היא אמנם חלק מדרישה של משרד המשפטים אך חברת נמל אשדוד מקדימה את הזמנים הקבועים בחוק, ותהליך הנגשת הנמל צפוי להסתיים מוקדם מהנדרש. חברת נמל אשדוד כבר סיימה, בין השאר, להנגיש את טרמינל הנוסעים, כולל המזח, ובמסגרת הנגשה זו הוצבו שלטי הכוונה קוליים. כמו כן החברה רכשה והציבה גשר עלייה ייחודי ומשוכלל שמסייע להוריד אדם המרותק לכסא גלגלים מהאונייה לרציף.

בימים אלו עובדת חברת נמל אשדוד גם על הנגשת מרכז המבקרים לבעלי מוגבלויות. במסגרת תהליך כולל של הנגשת הנמל, בוצעה סדנא למנהלי החברה בנושא נגישות וכן בשבועות הקרובים יבוצעו הדרכות לכלל עובדי הנמל בנושא זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך