ארבע מארבע

אחרי שלושה הפסדים רצופים אירחה מ.ס אשדוד את באר שבע מהצמרת, הייתה שווה לה, אבל ירדה מנוצחת 3:1 וספגה הפסד רביעי ברציפות. עוביידה חטאב הורחק בצהוב שני.

אלי לוי יצא מחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד כשהוא יודע שהוא לא רוצה לחזור בסיום לשם עם הפסד נוסף. אשדוד צברה כבר 3 הפסדים רצופים, ובמוצ"ש חיכתה לה הפועל באר שבע, באשדוד, משוכה שלא פשוט לעבור. בסוף זה נגמר בהפסד 3:1, הפסד רביעי ברציפות. אשדוד הייתה ראויה לנקודה, אבל על זה לא מחלקים נקודות. ברביעי תגיע מכבי ת"א.

אשדוד הפתיעה בגדול. עברו 6 דקות בלבד וג'ורדן בוטאקה עשה גול מדהים. בוטאקה ששיחק גם מגן וגם כנף (הברקה של אלי לוי), פרץ באגף שמאל, חתך לימין ובעט כדור אדיר לקורה ופנימה 0:1 לאשדוד.

בדקה ה-20 באר שבע חזרה. התקפה מסודרת של באר שבע ובסופה סטויאנוב כבש. 1:1? הקוון סימן לנבדל. ה-VAR החליט אחרת והודיע על שער. באר שבע השוותה.

עד המחצית שתי הקבוצות ניסו, הגיעו, אבל שער לא נכבש, ושני השוערים, אריאל הרוש מצד אחד וניב אליאסי מהצד של באר שבע, לא עמדו בפני מצבים קשים. הקבוצות ירדו למחצית בשיוויון.

עדיין אין אישור לקהל באשדוד. (צילום: אבי סידי)

המחצית השנייה נפתחה עם רצון של שתי הקבוצות להכרעה. אשדוד הייתה אפילו בולטת יותר כשהיא משחקת נכון מול באר שבע, אבל זה לא הביא לה את השער שחיפשה.

דווקא א הפועל באר שבע כבשה משום מקום. ספר המחליף בעט/הגביה, לא ברור מה רצה, אריאל הרוש היה חייב להדוף, נתן לכדור לעבור אותו וחטואל לא היה להחמיץ משם -1:2 לבאר שבע. אם זה לא הספיק אז אשדוד נותרה בעשרה שחקנים (73). עוביידה חטאב ספג צהוב שני ואדום.

אשדוד רצתה להשוות. לחצה את באר שבע למרות שהייתה בעשרה שחקנים. בוטאקה (81) היה חייב לבעוט פנימה מעשרה מטרים ובעט גבוה מעל לשער. איזו החמצה.

שלוש דקות לסיום תם הטקס. זסנו איבד כדור ליד הרחבה, הכדור הגיע לחטואל שפתח רגליים. הכדור הגיע למחליף ספר שמול הרוש כבש וקבע 1:3. ץתוצאה משקרת. אשדוד הייתה ראויה ליותר מזה.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, זסנו, רוברטסון, בן זקן, חטאב, טמם (אזולאי, 75), מוצ'ה (שחף, 46), סלינס (אוחנה, 62), בוטאקה, בריהון (ממאטה,46), אברג'יל (טוריאל, 75)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך