מסר חשוב

רגע לפני גירושין: רב מאשדוד החליט שהבת שלו צריכה להתגרש בגלל אמירה קשה של בעלה. זה מה שקרה בסוף

"הבת שלי כמעט התגרשה בגללי" הסיפור של הצייר החרדי על רב מאשדוד שכמעט פירק את המשפחה של הבת שלו בגלל אמירה שנויה של בעלה. תיעוד ששבר את הרשת והמסר בסיפור, לא פחות חשוב

"הבת שלי כמעט התגרשה בגללי". סיפור שהתפוצץ ברשתות החברתיות והמדייה החרדית בימים האחרונים שפרסם הצייר החרדי שניאור ליפסקר, על הרב יהונתן ד.  מאשדוד.

כך הוא מספר: "לפני שנה הבת שלי התחתנה. חתן טוב ממשפחה טובה.עשינו להם אירוע מדהים והשקענו את כל החסכונות שלנו על החתונה.

ואנחנו תמכנו בהם כלכלית ועזרנו להם בשנה הראשונה של החתונה.

אחרי חצי שנה אני הייתי צריך להחזיר איזו הלוואה קטנה ופתאום אני רואה את הבת שלי ובעלה הולכים מולי ברחוב, ניגשתי אליהם ושאלתי אם יוכלו להלוות לי 400 ₪ ומחר אני אחזיר להם.

״בשמחה״ הם אמרו והביאו לי את השטרות. גשנפרדנו שמעתי את בעלה אומר לה "מעניין מתי זה יחזור אליי״

"הייתי בהלם מוחלט". סיפר הרב האשדודי.

"אין לו בושה?? אני הוצאתי עליהם את כל הכסף שהיה לי שיהיה להם בית ואוכל ופעם אחת אני צריך רגע הלוואה קטנה והוא ככה מדבר עליי?!

חזרתי הביתה בכעס עצום בימים הקרובים אמרנו לבת שלי שהיא התחתנה עם בעל כפוי טובה עם מידות רעות ושאנחנו מבקשים שתתגרש ממנו היא ראתה שאנחנו כועסים ולאט לאט כעסה עליו בעצמה".

מה קורה עכשיו? "עברו שבועיים והם כבר ברבנות, הם רוצים להתגרש. רגע לפני שהם מתגרשים הרב מבקש לשמוע הכל למה הם הגיעו לזה?

הרב שהגיע לבית הדין שיתף את הרבנים: "הבת שלי סיפרה הכל על זה שבעלה פגע באבא שלה ושהם כועסים מאוד. הרב ביקש לקרוא לי לבית הדין.

הגעתי במהירות.״תספר לי הכל מההתחלה מה בדיוק החתן אמר לך שפגע בך כל כך?״ שאל הרב

"סיפרתי לו על ההלוואה שביקשתי ועל המשפט החצוף הזה שבעלה אמר. ואז משום מקום החתן התחיל לצחוק הוא שאג מצחוק לא הבנו מה קורה פה.

ואז הוא סיפר

"כשהלכנו ברחוב סיפרתי לאשתי שמאז שאני ילד בכל פעם שמגיע אליי שטר של כסף אני מסמן עליי סימון קטן צורה של משולש עם עיגול בפנים הרבה פעמים השטר שסימנתי היה חוזר אליי ראיתי לפי הסימון הזה. זה תחביב מוזר, אני יודע.

וסיפרתי עליו לאשתי רגע לפני שפגשנו אותך ואחרי שהלכת אמרתי לה שסימנתי גם על השטרות האלה את הסימון שלי ואמרתי לה "מעניין מתי זה יחזור אליי״

הרב שיתף את המסר שלמד מהסיפור המטלטל שעבר ורצה להעביר את המסר לציבור דרך הצייר הצעיר

כך הוא אמר: "לפעמים אנחנו שופטים אנשים בלי לראות את הסיפור המלא. וכשאנחנו רואים את התמונה המלאה הכל נראה אחרת לגמרי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך