שלושה מכשירי דפיברילטור חולקו בערב גיבוש בסניף אשדוד-גן יבנה

לאחר קרוב לשלושה חודשים של כוננות מלאה וטיפול בנפגעים , התיישבו הערב (חמישי) מתנדבי מד''א-הצלה דרום מסניף אשדוד-גן יבנה לערב גיבוש

הערב שנערך סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם נפתח בדברי ברכה של יו"ר הצלה דרום הרב מיכאל שוורץ אשר שיבח את המתנדבים על פעילותם סביב השעון למען הצלת חיים מיום שמחת תורה בבוקר ללא הפסקה.

סמנכ"ל הצלה דרום מאיר אשכנזי סקר בפני המתנדבים את הפעילות העניפה של הארגון בכל רחבי הדרום בכל תקופת המלחמה ועד עתה והודה להם על כל העשייה הברוכה.

לפני שהתיישבו המתנדבים לשמיעת הרצאה ולמידה בתחום הרפואה מפי מתנדב הארגון פראמדיק אשר ארביב העניקו הנהלת הארגון יחד עם נציגי הנהלת הסניף יענקי צישינסקי וחגי כהן, שלושה מכשירי דפיברילטור למתנדבים אשר מצטרפים לעשרות מכשירים נוספים אשר מוחזקים בידי מתנדבי הארגון.
מכשירים אלו נרכשים מעת לעת על ידי הארגון ועל ידי מגן דוד אדום בישראל ובכך מגבירים את פריסת המכשירים בכל רחבי הדרום ומסייעים רבות בהצלת חיים.

בסיום הערב, הודו המתנדבים להנהלת הצלה דרום ומגן דוד אדום ולהנהלת סניף אשדוד-גן יבנה על ערב מיוחד.

צילום: דוברות מד"א-הצלה דרום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך