"לא אתן לאף אוהד לקלל שחקן שלי"

יוסי כנפו, חבר הנהלת אדומים לאחר העימות בין אוהדים לערן לוי במשחק הצמרת בהפסד לדימונה, בשישי שעבר 2:1, שהיה ההפסד הראשון של הקבוצה העונה. כנפו: "הפסד אחד לא אומר שנגמרה העונה". כנפו טוען עוד כי: "השחקנים היו עייפים לאחר משחק בשלישי ולכן טוב היה לתת להם מנוחה, שלא קיבלו".
יוסי כנפו.

עימות מילולי אירע בסיום משחק ההפסד של אדומים אשדוד (הראשן העונה- מ.ס) בשישי שעבר במשחק הצמרת בליגה א דרום מול דימונה 2:1, בין מספר מאוהדי הקבוצה לבין ערן לוי שחקן הקבוצה. יוסי כנפו חבר הנהלת הקבוצה נזעק מיד לטובת לוי.

כנפו: "ערן עשה טעות. במקום למסור לשחקן שלנו, מסר ליריב, שהגיע לאחד על אחד ועשה 1:2. לא יכול להיות שאוהד יבוא ויקלל שחקן שלי, במקרה הזה ערן. אני לא מוכן ששום אוהד ושום אדם יקלל שחקן"

כנפו דיבר על ההפסד: "עשינו שתי טעויות וקיבלנו שני גולים. הם הובילו 0:1 בטעות. השווינו והמשחק היה מאוזן. אנחנו בצמרת ונמשיך עד הסוף. אם נצליח לעלות נשמח, אם לא עוד עונה, לא קרה כלום. דימונה השקיעה 5 מיליון שקלים בכדי להיות בצמרת. כפר שלם השקיעו המון כסף גם. אם יגיע לנו נעלה, אם לא, לא נעלה. אני לא כועס על ההפסד"

כנפו יודע מדוע הקבוצה הפסידה: "השחקנים היו עייפים. זה לא תירוץ. במקום לתת יום מנוחה הביאו אותם לאימונים. שלישי הם רק גמרו משחק, רביעי חמישי אימון, כמה שחקן יכול לרוץ? אבל אי אפשר להגיד למאמן מה לעשות. נקווה שילמד להבא. נמשיך להיות חזקים. נמשיך לנהל את הקבוצה על הצד הטוב ביותר. הפסד אחד לא אומר שנגמרה הליגה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך