סיימו סיבוב בהפסד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נוצחה על ידי רמה"ש 24:37 במשחק שסגר את הסיבוב הראשון. אשדוד החמיצה הזדמנות לעלות למקום הראשון.
רם טורקניץ מוביל הערב את רמת השרון לניצחון על אשדוד. צילום" גלעד בוניס

הסיבוב הראשון בליגת ווינר בכדוריד ננעל ואלו היו גם המשחקים האחרונים בליגה הבכירה לגברים לשנת 2023 – א.ס SGS רמת השרון השלימה אותו בצורה מרשימה ביותר, לאחר שרשמה ניצחון מוחץ 24:37 על סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה מאשדוד. הפועל SP אשדוד פספסה הזדמנות להעפיל למקום הראשון, וירדה למקום השלישי.

המשחק המרכזי נפתח בטקס הוקרה מרגש לשחקנים פיליפ אירוביץ ושגיא בוניס על תרומתם לשירות הצבאי והלחימה, ובדקת דומיה לזכר הנופלים במערכה – כששתי הקבוצות עלו עם חולצות ומסר לשחרור החטופים והחטופות. החניכים של עידן מימון כאמור סוגרים סיבוב מרשים מאוד – והיא שכנעה גם הלילה. אשדוד, בנסיבות שנוצרו (נותרה עם שני זרים, ונאלצה להחליף מאמן – אמיר דן  שמונה במקום נלה מאטיץ' שעזב) – משלימה סיבוב עם תוצאות טובות, על אף התבוסה הלילה (והיא כבר מביטה קדימה – וסיכמה עם מקשר שמאלי סרבי, ששיחק בליגה הבכירה בגרמניה לקראת השלב הבא)ץ חוץ מזה, הרטוריקה במשחקים האחרונים בין הקבוצות נמשכת – עם עוד ניצחון מוחץ של רמה"ש – ודי מדהים כי בשנת 2023 היו ללבנים-כחולים עוד שני ניצחונות על האדומים בהפרש של 13 שערים – קדמו – 21:34 ו-23:36 במסגרת הבית העליון בעונה שעברה.
רמה"ש פתחה את המשחק בסערה, עם 1:7 מוחץ, אחרי 8 דקות דקות משחק, כשרק עמרי קושמרו עוצר את הריצה המטורפת של החניכים של עידן מימון. רם טורקניץ, בפנדל ובשערו השלישי, ובן ליברטי קבעו 2:9 בתום עשר הדקות הראשונות. באביץ' החזיר את אשדוד ל-9:5 (14). פסו וטורקניץ העלו לפלוס 5, אבל אחרי דקות טובות של שני השוערים נבוישה בואיץ' ואורן מאירוביץ – דניאל צרפתי וניבו לוי קבע 8:12 (20'). עמית מוטולה כבש שני שערים רצופים, אחד מהם אחרי אסיסט נפלא של בואיץ' – ורמה"ש עלתה ל-8:14. עצירה של מאירוביץ הריצה בהמשך את אור פרקש למתפרצת – 12:16 (27'). אשדוד העבירה לעמדת הפיבוט את איתי סויסה. שערים של ריסטו וויאצ'יץ' ואלכסנדר באביץ', ואחריהם מוטולה קבעו 13:18. טורקניץ עם השער היפה של המחצית הראשונה קבע את תוצאת המחצית 13:19.
רמה"ש עלתה לפלוס 7 בפתיחת המחצית השנייה, שבה ניבו לוי ספג פציעה ונאלץ לרדת לספסל ולאחר מכן באביץ' ספג הרחקה בכרטיס אדום (בהמשך גם עילאי לביא מרמה"ש הורחק). נבוישה בואיץ' השתתף בחגיגה עם שער ממגרש שלם, ולאחריו וויאצ'יץ' העלה ל-15:25 (37'). בן ליברטי ואוראל נחמני העלו ל-17:30 (47'). נועם סוסנה העלה את ההפרש ל-14 בדקות האחרונות, ירין ליברמן (עם צמד) ועומר קלוט הצעירים חתמו.

.הבקיעו לאשדוד: אלכסנדר באביץ' 5, ניבו לוי 4, עמרי קושמרו 3, איתי סויסה, עמית סטלמן, ירין ליברמן ואור פרקש 2 כ"א, רואי סולומון, פיליפ גרובור, לו אקסברוד ופיליפ אירוביץ 1 כ"א. שוערים: אורן מאירוביץ עם 10 עצירות ב 29%, עוז יצחק 2 עצירות. שופטים דור לרון וניב שוורץ.
מ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך