פרויקט ההנצחה המרגש שיזם סגן ראש העיר עורך דין אלי נכט

לאחר שאלי נכט הציב לפני כמה שבועות ביוזמה פרטית וכסף שאסף שש מיגוניות במרכזים המסחריים בעיר * החליט נכט להנציח על גבי המיגוניות את החטופים, הקורבנות והחללים הנופלים של מלחמת "חרבות ברזל"

״המיגוניות שהצבנו ברחבי העיר חשובות על מנת להעניק ביטחון ותחושת ביטחון עבור התושבים. אולם אינני חושב תחושת הביטחון צריכה לבוא על חשבון האסתטיקה ומראית פני העיר במיוחד במקום שבו שני הדברים יכולים ללכת יד ביד אחד עם השני", מספר סגן ראש העיר עו״ד אלי נכט ומוסיף: "אם נוסיף לכך את החשיבות והצורך של המשפחות האשדודיות והתושבים בכלל להנציח ולהוקיר את הנופלים והשבויים, נגיע למסקנה שאפשר לעשות שימוש במיגוניות לא רק לטובת הגנה מפני טילים, אלא גם כבמה של הנצחה, זיכרון לאומי וביטוי אומנותיי".

אחד המובילים של פרויקט ההנצחה, הוא אומן הגרפיטי האשדודי, איתי נבט, אשר הנציח את חברתו, איזבלה גנדלין על גבי מיגונית במרכזון י׳, וביום ג׳, סגן ראש העיר נכט  יחד עם נציגי הקהילה ההודית בעיר עם משפחתה של אור מוזס,  ליד המיגונית במרכזון א׳ במטרה להנציח את סרן אור מוזס, סמ"פ בחילוץ והצלה, שנפלה בקרב הרואי, כשהגנה עם 13 אנשי הסגל בבסיס זיקים על 90 טירונים.

ברובע ב׳  הונצחו ילדי משפחת ביבס, אריאל וכפיר החטופים, בהיותם בני 11 חודשים וארבע שנים, הם החטופים הצעירים ביותר שקיימים.

הפרויקט בעיצומו, וסגן ראש העיר עו״ד אלי נכט, הבטיח למשפחות להמשיך לפעול להנצחת יקיריהם הנופלים האמיצים וקורבנות המלחמה אצלנו בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך