יום הולדת 30 לאורון שאול: גופתו עדיין מוחזקת בעזה. הוריו במסר למשפחות החטופים

אורון שאול נחטף על ידי מרצחי חמאס ב-2014 בזמן שירו טיל נ"ט על נגמ"ש בשג'עייה שהביא למותם של שישה חיילים, גופתו מוחזקת בעזה משפחתו: "אנחנו מתפללים ששום חטוף לא יגיע לרגע בו הוא נמצא 10 שנים בשבי"

אורון שאול שנחטף בליל ה-20.07.2014, אמור היה לחגוג היום את יום הולדתו ה30. זאת השנה העשירית בה יצויין יום הולדתו, כשגופתו עודנה מוחזקת בעזה.

ממשפחת שאול נמסר: "אנחנו מתפללים ששום חטוף לא יגיע לרגע בו הוא נמצא 10 שנים בשבי. ליבנו עם כל משפחות החטופים שלצערנו הצטרפו אלינו בחודשים האחרונים. כולם צריכים לחזור עכשיו".

במהלך הלחימה של חטיבת גולני בשכונת שג'אעיה, נפגע נגמ"ש מדגם M-113 מירי טיל נ"ט שהביא למותם של שישה חיילי צה"ל. אורון, לא הספיק להיכנס לנגמ"ש, חתר למגע והמשיך לנהל קרב אל מול המחבלים, עד שנחטף אל תוך מנהרה שהייתה בסמוך לאזור ההיתקלות. עדות לכך הם האפוד והקסדה שלו שנמצאו בעומק המנהרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך