"אנחנו מחזיקות הגביע. אנחנו רוצים את הגביע גם השנה"

אורי בן סימון מנהלה המקצועי ומנכ"לה של קבוצת הכדורסל נשים של מכבי בנות אשדוד. אשדוד תשחק בחמישי בחוץ מול רמה"ש (20.00) ברבע הגמר.

בממר כבי בנות אשדוד, קבוצת הכדורסל נשים, מתכוננים בכל הכח למשחק הגביע ביום חמישי. אשדוד תשחק במסגרת רבע הגמר בחוץ  מול א.ס רמה"ש (20.00, שידור: ערוץ הטלוויזיה של איגוד הכדורסל) ישפטו: צחי הבדלי, אופיר וייסטוך, יובל דלבחה.

אויר בן סימון מנכל" הקבוצה ומנהלה המקצועי מדבר על חשיבות המשחק: "יום חמישי יש משחק גביע חשוב מאוד. אנחנו מחזיקת הגביע ורוצים לשמר את זה ולזכות שוב".

המצב בטבלה: מפגש בין השלישית והרביעית, שתיהן במאזן זהה וחיובי .2-4  סטטיסטיקה: רמה:ש קולעת כ-60 נקודות בערב, מתוכם נתון נדיר של 22.8 תוצרת דור סער, מלכת הסלים של הליגה עד כה. סער לא ירדה מ-17 נקודות העונה ובשום משחק לא זרקה פחות מ-8 שלשות. סער היא השחקנית היחידה ברמה"ש עם ממוצע דו ספרתי. לאשדוד יש שלוש שחקניות בממוצע דו ספרתי, טל לב עם 16.6, טל יעקב עם 13.8 ודניאל קארש 11.6.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך