תינוק ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום: "סיימתי אירוע של חילוץ ממעלית, ויצאתי לחילוץ מרכב"

אמש (שלישי), התקבלה קריאת חירום במוקד ידידים, אודות תינוק כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, בשדרות מנחם בגין באשדוד

ישראל משה ואליעזר טויטו, מוקדני ידידים שקיבלו את השיחה במוקד במקביל, הזעיקו את מתנדבי האיזור. משה אושרי וישי בוקרה, מתנדבי סניף אשדוד, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת כל נזק לרכב.

משה מספר: "הייתי עם הבת שלי בקריאת חירום של תקועים במעלית. בדרכי חזור הביתה, התקבלה הקריאה על ילד נעול ברכב לא רחוק ממני. התקדמתי במהירות לכיוון האירוע, וברגע שהגעתי מסרתי את הבת שלי לידי אחד הסובבים, והתחלתי בפעולות החילוץ. בתוך זמן קצר השבתי את התינוק לאמו, שהודתה לנו בעיניים מלאות דמעות. זה סיפוק והרגשה מיוחדת."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: דוברות ידידים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך