לזכרו

ד"ר לסרי: "מולוקן תשומה היה בעל לב ענק שכל כולו מסירות ונתינה לזולת"

ראש העיר ספד לבין העיר רס"ל (במיל.) מולוקן תשומה, שנפל במילוי תפקידו בבקעת הירדן. ד"ר לסרי: "הפרידה ממנו קשה ומהווה אובדן גדול למשפחתו, לחבריו הרבים ולעיר כולה, הכואבים את נפילתו ואובדן חייו בגיל צעיר כל כך"
רס"ל מולקן ז"ל.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי ספד הערב, שלישי, לרס"ל  מולקן תשומה זיכרו לברכה שנפל במלחמה.

ד"ר לסרי: "ליווינו בצער ובשיברון לב למנוחות עולמים, את רס"ל (במיל.) מולוקן תשומה, שנפל במילוי תפקידו בבקעת הירדן. מולוקון בן ה-27, היה גאוות הוריו ובני משפחתו, אהוב על כל מכריו, שמעידים עליו שהיה בעל לב ענק שכל כולו מסירות ונתינה לזולת – בחייו האישיים, המשפחתיים, ובמסגרת הצבאית בתפקידו כלוחם בגדוד נח״ל. הפרידה ממנו קשה ומהווה אובדן גדול למשפחתו, לחבריו הרבים ולעיר כולה, הכואבים את נפילתו ואובדן חייו בגיל צעיר כל כך.

שמעתי בלוויה את מפקדו מספיד אותו, ומדבר על מולקון שידע תמיד לייצר אווירה ואנרגיה חיוביות בפלוגה ובגדוד, אדם שמח שדאג לשמח את כולם. היה נכון לעזור בכל עת לכל משימה, בעל ידי זהב שלא השיב ריקם את פניו של אף אדם שביקש את עזרתו. אהוב על כל חבריו לפלוגה, שהתעקש לצאת איתם למשימות מבצעיות ולהיות משמעותי בתפקידו כלוחם.

 

ד"ר יחיאל לסרי.

עיריית אשדוד מחבקת את משפחת תשומה היקרה ותמשיך ללוות את בני המשפחה ברגעים קשים אלה ובהמשך הדרך. תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל תושבי העיר אשדוד להוריו נביית והרגווין ולכל בני משפחתו היקרים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך