שלוש משלוש

לאחר שני הפסדים רצופים בליגה מ.ס אשדוד יצאה לנתניה, הייתה שווה למארחת, אבל נכנעה לשער 6 דקות לסיום שקבע 0:1 לנתניה. אשדוד עם הפסד שלישי רצוף.
צילום: טל אקוקה.

אלי לוי הסתכל על הנתונים הסטטיטסים. היה לו ברור שהוא לא יכול לחזור ממשחק שלישי בלי נקודות. הקבוצה שלו, מ.ס אשדוד הפסידה בשני המשחקים האחרונים, מול מכבי חיפה ובני סכנין, ובשלישי הוא יצא לנתניה עם אשדוד ועם מטרה אחת – רק נקודות! מצד שני הגיעה נתניה במצב דומה בתחתית וגם היא הייתה זקוקה לנקודות. בסיום, אבל ממש לקראת הסיום, 6 דקות לשריקה, כשנראה שתהיה חלוקת נקודות צודקת, נתניה כבשה, ניצחה 0:1 וקבעה הפסד שלישי ברציפות לאשדוד.

חמודי כנעאן, שפתח בהרכב לראשונה מאז הפציעה בעונה שעברה, הזכיר לנו איזה שחקן הוא. כנעאן קיבל כדור (11) מחוץ לרחבה, עבר בסלאלום שלושה שחקני נתניה ובעט כדור מול תומר צרפתי שוער נתניה. האחרון הדף לקרן ומנע שער בטוח, וקאמבק מושלם להרכב של כנעאן.

נתניה גם היא הגיעה למצב מסוכן ליד השער (13) של אשדוד. התקפה של נתניה מצאה את רוטמן מרחק 13 מטר ברחבה והכדור שלו עבר סמוך לקורה של אריאל הרוש. אבל אז הגיעה תורה של אשדוד שוב, אילי טמם (34) הגביה קרן וטימותי אואני נגח למשקוף.

רגע לפני ההפסקה, כשנראה היה שהקבוצות ירדו למחצית מאופסת ושוויונית, נתניה כבשה. 2 דקות לסיום המחצית. שבירו במתפרצת שלח רוחב ואיתן אזולאי המשיך מקרוב מול אריאל הרוש פנימה 0:1 נתניה. אבל אז הגיע ה-VAR וקבע נבדל לפני המהלך של הגול. אשדוד ניצלה.

אלי לוי. (צילום: משה סידי).

המחצית השנייה נפתחה בעיקר בין רחובות. היו נסויונות להגיע ליד השוערים של שתי הקבוצות, אבל זה תמיד היה ליד. נראה היה כאילו המשחק הזה הולך לתיקו. נקודות שגם נתניה שמצבה לא טוב מזה של אשדוד, הייתה זקוקה להן. אשדוד הייתה שווה לנתניה או במילים אחרות, שווה נקודה.

אבח שש דקות לסיום נתניה לקחה את כל הקופה. עוז בילו עבר על הקו מצד ימין, הוציא רוחב ופלקושצ'נקו בין שחקני ההגנה של אשדוד המשיך פנימה 0:1 לנתניה. גם ה-VAR אישר. בתוספת הזמן אריאל הרוש כמעט כבש מטעות של שוער נתניה צרפתי ורביד אברג'יל גם הוא בתוספת הזמן החמיץ שער בטוח. מזל עצום לנתניה, בעיה לאשדוד. .מ.ס אשדוד כבר עם ההפסד השלישי הרצוף.

מ.ס אשדוד:  אריאל הרוש, זסנו, אוואני (חכמון, 46), בן זקן (רועי לוי, 78), חטאב, טמם, שלו הרוש (מוצ'ה, 70), שחף, כנעאן (אברג'יל, 60), בוטאקה, ממאטה (גנדה, 78).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך