אלי לוי: "אנחנו יודעים את חשיבות המשחק ונגיע מוכנים לנתניה בכדי לחזור משם עם נקודות"

אלי לוי מאמן מ.ס אשדוד. אשדוד תצא מחר, שלישי (נתניה, 19.00) למשחק מול מכבי נתניה ותרצה לחזור לצבור נקודות לאחר שני הפסדים רצופים. בוטאקה יהיה כשיר.
אלי לוי. (צלום: משה סידי).

לאחר שני הפסדים, למכבי חיפה ולסכנין, תרצה מ.ס אשדוד של אלי לוי לחזור לצבור נקודות. אשדוד תתתארח בשלישי בנתניה (19.00, "נתניה החדש"), מול מכבי נתניה.

אשדוד עשויה אולי לחזור לשלושה בלמים, שיטה שהביאה לקבוצה 8 נקודות מתוך 12. לוי היה מאוכזב מהצורה שבה השחקנים שיחקו מול סכנין, אבל באותה נשימה גם שם את המשחק הזה מאחוריו. ברור לו שהקבוצה חייבת לחזור לצבור נקודות בכדי לצאת מתחתית הטבלה.

נתניה נמצאת מקום אחד מעל אשדוד בטבלה רק בגלל הפרש שערים טוב יותר. ניצחון אשדודי יביא למצב שהיא תעבור את נתניה בטבלה, ג'ורדן בוטאקה יהיה כשיר.

אלי לוי: "משחק חוץ קשה מאוד עם קבוצה טובה מאוד ומאמן חדש על הקווים אנחנו יודעים את חשיבות המשחק ונגיע מוכנים לנתניה בכדי לחזור משם עם נקודות"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך