הצלחה גדולה לפסטיבל "הופה היי"

פסטיבל "הופה היי" 2015 בניהולו האומנותי של אלי ניסמן זכה גם השנה להצלחה גדולה.

פסטיבל "הופה היי" שהפך כבר מסורת בסוכות והתקיים השבוע במתנ"ס דיונה הוא חלק מתוכנית רב שנתית של פעילויות לילדים מוכשרים בתחום הזמרה והריקוד שהגה המנהל האומנותי אלי ניסמן וכוללים את הפסטיבלים "הופה היי" , "כייף לי" ,"ילד פלא" והתחרות "קול מהשמיים" ומיועדים לילדים שלומדים בחינוך הבלתי פורמלי ומטרתה לאפשר לילדים ליישם ולמצות את כשרונותיהם האמנותיים ולחזק את ביטחונם העצמי. במסגרת הפעילויות הילדים נהנים מאוד משיתוף הפעולה עם אומנים מיקצועיים ורואים בהשתתפות אתגר אישי וביטוי אומנותי שמאפשר להם ללמוד ולהתפתח בתחום. היחוד של המיזם הוא בתכנים המוזיקליים היחודיים והחינוכיים שאותם מתווה ניסמן שמבצעים הילדים כאשר קולם נשמע באופן אותנטי בקרב בני גילם ובמסגרת האופי המשפחתי של האירוע ,כאשר הקהל ברובו מורכב מקרובי משפחה של המשתתפים.

הציבור הרחב נחשף לכישרונם של הילדים באמצעות ערוצי המדיה החדשה שהקים ניסמן שאף הם זוכים לפופולריות עצומה כאשר עד כה צפו בערוץ הפסטיבלים של אלי ניסמן כמיליון וחצי צפיות ויש לו קהל נאמן של כ 2000 מנויים קבועים וובנוסף חלק מהמיזמים של ניסמן אף משודרים בטלוויזיה בחינם.

השנה התמקד פסטיבל הופה היי בהצדעות ומחוות ללהקות הצבאיות , לזמרת ירדנה ארזי, לפזמונאים אהוד מנור ויורם טהרלב ולמלחינה והמשוררת נעמי שמר. את הפסטיבל הנחו בחן רב כוכבי הילדים נוי ובלה בלה שמריצים בימים אלה את הההצגה "הסוד של נוי".
פסטיבל "הופה היי" 2015 היה חוויה מוזיקלית ססגונית שמחה ומהנה שהסבה תועלת והנאה רבה למשתתפים וניתן לצפות בו במלואו בכל עת בערוץ הפסטיבלים של אלי ניסמן ביוטיוב.

זהו עוד שיתוף פעולה פורה ומוצלח שמתקיים כבר שנים רבות בין היוצר והמנהל האומנותי אלי ניסמן והחברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד וכבר בקרוב צפוי שיתוף פעולה נוסף במסגרתו יחזור גם השנה פסטיבל ילד פלא המוכר והאהוב שיתקיים בחנוכה באותה מתכונת ויוקדש כבכל שנה לשירי הילדים הנוסטלגיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך