הפסד של שבוע

לאחר ההפסד מול מכבי חיפה באמצע השבוע, רצו במ.ס אשדוד לחזור לנצח בבית. במוצ"ש הגיעה סכנין לאצטדיון הי"א וחזרה עם ניצחון קטן 0:1 ושלוש נקודות. אשדוד עם הפסד שני ברציפות.

כמה הליגה הזו צפופה יכולנו להבין מהמשחק במוצ"ש של מ.ס אשדוד מול סכנין. ניצחון שלך אשדוד היה מקפיץ אותה מהמקום הלפני אחרון בטבלה עד למרכזה. אשדוד חזרה מהפסד חוץ מול מכבי חיפה והייתה חייבת נקודות בכל הכח. סכנין עם שער אחד במחצית הראשונה לקחה את שלוש הנקודות. אשדוד עם הפסד שני ברציפות באותו השבוע.

ממאטה כבר אחרי 6 דקות במשחק הגיע למצב של גול, אבל בעט מתוך הרחבה ליד הקורה. אשדוד הייתה מעט יותר דומיננטית אבל לא הגיעה למצב מסוכן ליד השער, אם כי הייתה באזור כל הזמן.

אבל דווקא סכנין עלתה ליתרון. בהזדמנות הכמעט ראשונה (27) שלה..כדור חופשי שלה הסתיים בשלוש נגיחות של חלוצי סכנין, כולל הצלה מדימה של אריאל הרוש, שוער אשדוד (איפה ההגנה?) ובנגיחה האחרונה מרואן גנטוס נגח פנימה 0:1. 7 דקות למחצית אריאל הרוש לקח עוד כדור מסוכן.

אלי לוי. (צילום: משה סידי).

אלי לוי מאמן אשדוד, הכניס את חמודי כנעאן במחצית השנייה. המטרה להשתלט על הקישור וליצור התקפות ליד השער של סכנין. סכנין הייתה מסוכנת במתפרצות שלה פאון (52) חיכה עם הבעיטה ואיפשר לעוביידה חטאב למנוע אולי את השני של האורחת.חוגי (61) החמיץ ממטרים ספורים שער לסכנין.

אלי לוי הכניס פנימה את מיכאל אוחנה. אשדוד עם 3 שחקנים שיודעים להשאיר שחקן מול שוער, מיכאל אוחנה, שלומי אזולאי וחמודי כנעאן. אשדוד התחילה ללחוץ. קרן של אזולאי (66) נעצרה במשקוף ורביד אברג'יל (67) בעט כדור  ליד הקורה של סכנין. אשדוד התקרבה. לוי הכניס גם את גנדה (74) ואח"כ את בריהון (78), על חשבון הגנה ופשוט הלך בכל הכח על התקפה. רצה את השיוויון.

אוואני עם נגיחה מתוך הרחבה בתוספת הזמן יכול היה להביא את השוויון, אבל הנגיחה שלו פגשה את הקורה של סכנין. רק כמעט. השריקה של השופט דקל צינו הבהירה שכמעט לא מספיק. סכנין לקחה את כל הנקודות.

.מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, זסנו, אוואני, חטאב (בריהון, 78), קופרמן (טמם, 46), שלו הרוש (גנדה, 74), מוצ'ה (אוחנה, 63), אזולאי, רועי לוי (כנעאן, 46), אברג'יל, ממאטה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך