"חסרים לנו 40 אלף שקלים לצאת לליגת האלופות"

יעקב אוליאל חבר הנהלת קבוצת "דולפיני אשדוד", קבוצת הכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, שהיא גם אלופת ישראל, מספר על הקשיים של הקבוצה שאמורה לצאת בעד חודשיים ל"ליגת האלופות" במדריד. בגלל ענייני אבטחה עקב המלחמה בעזה, ההוצאות גדלו, ולקבוצה חסר הסכום שבכותרת. אוליאל: "יתכן והשחקנים ישלמו דמי השתתפות אם נחליט לצאת. זה לא פשוט". אגב אשדוד זכתה פעמיים בתואר האליפות בליגת האלופות. הקבוצה שחררה שניים משחקניה שהתבטאו נגד צה"ל וישראל.
יעקב אוליאל

קבוצת הכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, "דולפיני אשדוד", אלופת ישראל, עשויה שלא לצאת לליגת האלופות בעוד חודשיים במדריד, למרות שזכתה פעמיים בתואר היוקרתי. הסיבה תקציבית.

לקבוצה חסרים עוד 40 אלף שקלים לנסיעה. העובדה שהקבוצה אמורה לצאת בזמן מלחמה גורמת לבעיית גיוס כספים. בקבוצה מקווים כי עיריית אשדוד תעזור כפי שהיא עזרה בכל פעם שהקבוצה נסעה למשחקים הללו, ואגב זכתה בהם כאמור פעמיים וגם בסגנות.

יעקב אוליאל חבר ההנהלה ומקים הקבוצה: "היציאה לליגת האלופות היא תלוית תקציב. מאחר ומחייבים אותנו לקחת אבטחה למשלחת, זה מכביד עלינו. גם עוד אין תקציב מעיריית אשדוד בשל הבחירות. לכן שחקנים ישלמו דמי השתתפות אם נחליט לצאת. זה לא פשוט"

אגב, הקבוצה קיבלה החלטה על שחרור שניים משחקניה מאחר והתבטאו נגד ישראל והצבא. יעקב אוליאל סיפר כי לאחר שגילה כי השניים לכאורה פרסמו פוסטים על כך שצה"ל וישראל פוגעים בתושבי עזה, הוא, ויתר חברי ההנהלה, החליטו על שחרורם של השניים.

אוליאל: "הפוסטים היו על כך שהצבא הורג בתושבי עזה שהם חפים מפשע.  כבר בתחילת המלחמה הם נופו מקבוצה ואח"כ הם מחקו את הפוסטים. הבעיה היא שהם לא התנצלו על זה, ופשוט שתקו וירדו ל"מתחרת". מבחינתנו זה היה קו אדום"

מסתבר כי גם בקבוצת חיפה, שוחררו שלושה שחקנים אשר התבטאו בצורה דומה. שתי הקבוצות החליטו על כך שהחמישה לא יצאו לליגת האלופות, שגם חיפה עשויה לצאת אליה בסופו של דבר.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך