"הראש שלנו כבר בשבת"

מיכאל אוחנה, שפתח לראשונה העונה במשחק ההפסד 4:0 למכבי חיפה. המאמן אלי לוי:"ם את השחקנים והפנים למשחק הבא".
אוחנה.

במ.ס אשדוד התאכזבו מהתוצאה במשחק מול מכבי חיפה (0:4 לחיפה). הקבוצה ספגה 3 שערים לקראת הסיום ב-15 דקות לערך. אנשי אשדוד אמרו כי התוצאה לא מלמדת על מה שקרה באמת במשחק.

אלי לוי, מאמן מ.ס. אשדוד: "לא חושב שמכבי חיפה בכלל לחצה אותנו. הם החזיקו יותר בכדור, אבל שיבשנו להם את המשחק יפה מאוד במחצית הראשונה. יכולנו להבקיע בכמה הזדמנויות, ואם אתה לא עושה את זה אז הכול הופך הרבה יותר קשה. זה לא היה קרוב אפילו ל-4:0, אבל נתאושש מזה כואב לי על הבחורים כי הם עשו עבודה נפלאה. המשחק לא היה שווה את התוצאה הזאת. היינו בתקופה טובה מאוד וגם היום לפרקים שיחקנו טוב. נרים את השחקנים והפנים למשחק הבא".

אלי לוי. (צילום: משה סידי).

מיכאל אוחנה, שפתח לראשונה העונה בהרכב מ.ס. אשדוד: "התוצאה לא כל כך טובה, נראה את הטעויות ונלמד מזה. אני מאמין שנצא מזה טוב, הראש שלנו כבר בשבת. לא ניפול מזה. ברמה האישית, הכול מאחוריי ואני ממשיך קדימה. הכול משמיים. אני רק רוצה להגיד שהראש והלב שלנו עם החיילים וכוחות הביטחון, עם החטופים ומשפחות החטופים. בעזרת השם שכולם יחזרו בריאים בגוף ובנפש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך