הסטוק שלי – החנות שיש בה כמעט הכל

ברובע א' מאחורי המזרקה המיתולוגית של רחוב רוגוזין באשדוד. מקום שמעלה זכרונות רבים לתושבי אשדוד הוותיקים נמצאת חנות קטנה, סך הכל 40 מטר רבוע אבל יש בה כמעט הכל מהכל. מעל ל-2500 מוצרים שונים וצוות שמלא באהבה ללקוחות ולמקום.

נפגשנו עם אלישבע (33) הבעלים של החנות והמנהלת שסיפרה לנו על העסק שלה. "אני הייתי שכירה במקום הזה 9 שנים, תחת רשת אחרת וחנות אחרת שהייתה פה" היא מתחילה לספר על דרכה. אחרי הדרך הארוכה שעשתה אלישבע בעסק החנות נסגרה. בעקבות האופי של המקום והמיקום שלו ברובע א', הלקוחות הם קבועים שמתגוררים באזור מה שיוצר אווירה משפחתית בין העסקים ללקוחות. כל יום אפשר לראות את אותם הפרצופים ואת אותם האנשים החביבים והחמים, ולאלישבע זה היה חסר.
"הכרתי את האנשים, הכרתי את הלקוחות. כל לקוח שלנו הוא חשוב כי הם אנשים ממש טובים. אחרי שהעסק נסגר הייתי עוברת פה מדי פעם עם האוטו, במונית או באוטובוס והייתי אומרת לעצמי 'יואו, כמה האנשים האלה חסרים לי, אני רוצה להיות שם' ואחרי כחצי שנה שהעסק היה סגור החלטתי לפתוח אותו מחדש". היא מספרת. הפעם כמובן בתור הבעלים החדשים והמנהלת. "זה היה מפחיד בהתחלה. אבל מהר מאוד נכנסתי לעניינים, ברוך ה'" היא אומרת. "זכיתי".

מבין הדברים שאפשר למצוא ב"הסטוק שלי" תוכלו למצוא ציוד משרדי, חומרי ניקיון, תכשירי טיפוח וביוטי, כלי בית, חד פעמי צעצועים ומוצרי יום הולדת. "מה שמיוחד אצלנו זה הקשב שיש לנו כלפי הלקוחות" אומרת אלישבע. "לכל מוצר גם אם הוא עולה שקל יש פה אבא ואמא. ואם לקוח לא מרוצה אנחנו נעשה הכל כדי שהוא ירגיש שהוא קיבל מאיתנו את המיטב. אצלנו אנחנו שואפים לכך שכל לקוח ירגיש פה בבית".

בסטוק שלי תוכלו למצוא בתוך המגוון הענק של המוצרים מחירים נוחים לכל כיס. מחירים שלא שוברים את הארנק. "יש לנו כמעט הכל. דברים הזויים שאנשים בטוחים שהם לא ימצאו והם מנסים את מזלם. וברוב המקרים המוצר הזה קיים אצלנו. אולי איזה בורג שהוא לא מצא בשום מקום יהיה אצלנו. או מחטים גדולים שלא מוצאים בכל מקום". היא ממשיכה לספר על המגוון. "אני יודעת לאסוף את הבקשות של הלקוחות ולהבין מה הצורך. ואם לא תמצאו את מה שחיפשתם אצלנו אנחנו נשתדל להביא. אנחנו תמיד יכולים להפתיע".

בסטוק שלי תוכלו למצוא גם דיסקיות "הלב שלנו שבוי בעזה" ומטריות "יחד ננצח" שחלק מההכנסות מהם הולכות כתרומות לחיילים בזמן המלחמה.

"הסטוק שלי" רוגוזין 1, מרכז מסחרי, רובע א' (ליד בי פארם מאחורי המזרקה)

שעות פתיחה

א'-ה' 8:30-20:00

ו'  14:00 – 8:30

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך