בשורה חשובה: המשך מתווה סיוע למעונות היום והמשפחתונים המסובסדים סוכם בהצלחה

שר העבודה יואב בן צור ושר האוצר בצלאל סמוטריץ סיכמו על מתווה סיוע למעונות היום והמשפחתונים המסובסדים לחודש נובמבר

שר העבודה יואב בן צור: ״בימים אלו לצד האתגרים הביטחוניים, אזרחי ישראל מתמודדים עם אתגרים כלכליים, משרד העבודה נרתם למענם של ההורים ומסגרות החינוך לגיל הרך ומקל מעליהם את הנטל הכלכלי. אני מברך על הפתרון שהשגנו ומתחייב כי נעשה הכל כדי לתת מענים מהירים במינימום בירוקרטיה, לטובת ההורים והאזרחים בישראל״.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ: ״ממשיכים לבצר את חומת המגן האזרחית של אזרחי ישראל במטרה לחזק את העורף ולנצח את המערכה. אנחנו עומדים לצד ההורים כדי לוודא שהנטל לא יפול על כתפם. אנשי המקצוע במשרד האוצר יחד עם משרד העבודה בנו מתווה מתואם כדי להקל על ההורים בעת המלחמה. חיזוק העורף זו משימה לאומית, יחד ננצח״.

מלחמת חרבות ברזל שהחלה ב-7 באוקטובר הובילה לסגירה חלקית של מערכות החינוך, בכללן מעונות היום והמשפחתונים המוכרים.

כדי לתת מענה לארגונים בתוך ימי הלחימה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, ושר העבודה יואב בן צור גיבשו מתווה סיוע למעונות היום והמשפחתונים המוכרים.

תשלום המענק לארגונים המפעילים יועבר על ידי משרד העבודה לפי מספר הילדים הרשומים במערכות התשלום של משרד העבודה לסבסוד. נכון ליום 31/12/23 או עד הילד ה-105,000, הנמוך מביניהם. בגין כל ילד יחושב הפיצוי עבור חודש נובמבר על בסיס הימים בהם המסגרת לא פעלה בהתייחס למספר הילדים המסובסדים ושאינם מסובסדים המופיעים במערכות המשרד כאמור ובתנאי שהארגונים לא גבו מההורים עבור ימים בהם לא התקיימה פעילות או שבוצעה פעילות בהיקף חלקי בלבד.

נדגיש כי תשלום זה מתווסף לתשלומי הסבסוד המלאים שמשרד העבודה העביר לארגונים גם בחודש נובמבר, כדי להקל על המצוקה התקציבית.

תשלומי המענקים יועברו רק למעונות ולמשפחתונים שהיו סגורים באופן מלא וחלקי בחודש נובמבר ויצהירו כי אינם מתכוונים לתבוע באמצעות מס רכוש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך