ראש העיר חנך מבנה נוסף עבור שבט "הנח"ל" של הצופים

השבט יהיה בשטח ביה״ס מקיף ג׳. ד"ר לסרי: "זו השקעה שאני כל כך גאה בה, ואני רואה יחד עם תושבי העיר את תרומתם האדירה של החניכים והחניכות למרקם החברתי".

תגידו מזל טוב. ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, חנך היום (רביעי) מבנה נוסף עבור שבט "הנחל" של תנועת הצופים, הממוקם בשטח ביה״ס מקיף ג׳. בניית המבנה החדיש הינה במסגרת תוכנית אסטרטגית של העצמת החינוך הבלתי פורמלי באשדוד, הדרגש על תנועות הנוער. עד עתה הוקמו ברחבי העיר 12 מבנים עבור שמונה תנועות נוער הפועלות בעיר.

ראש העיר לסרי: "המבנים מהוים בית עבור החניכים, שבפעילותם בתנועה ובקהילה בעיר, מהווים מרכיב חשוב מאוד בבניית היסודות החברתיים העירוניים והאישיים של בני ובנות הנוער בעירנו. זו השקעה שאני כל כך גאה בה, ואני רואה יחד עם תושבי העיר את תרומתם האדירה של החניכים והחניכות למרקם החברתי. המבנים מהווים מקום של בניית זהות חברתית- ערכית שלא ניתן למצוא במקומות אחרים".בטקס השתתפו גם אסף הראל מהנהגת שורק, המשנה לראש העיר וממונה על תחום הנוער, יניב קקון, ומנהלת תחום הנוער, מזל שאלתיאל.

ראש העיר פנה למשתתפים, וציין כי בעת הזאת שבה מדינת ישראל נמצאת בלחימה, ניכרת תרומתם לחוסן העירוני של העיר אשדוד, של בני ובנות הנוער בכלל ושל חניכי תנועות הנוער בפרט. מעל 1,000 בני ובנות נוער סייעו למשפחות בהתמודדות בזמן הלחימה, במסגרת והכוונה של תחום הצעירים והנוער בניהול גב׳ מזל שאלתיאל בחברה העירונית לתרבות ומתנ״סים בראשות המנכ״ל אורן טוויל. בין היתר, הם פעלו כדי לסייע לקשישים, וותיקים, ובפעילות הפגה לילדים בבנייני מגורים. פעילות זו מאוד חשובה לחוסן העירוני.

בנוסף, דאגו בני ובנות הנוער דאגו ל-2,000 תיקי הפגות שחולקו כסיוע למשפחות מיוחדות, קניות של מזון ותרופות לקשישים ומרותקי בית, ואף דאגו להוציא כלבים שבעליהם היו במילואים ועוד פעולות רבות. "אני מודה לכם בשם כל תושבי העיר. גרמתם לכולנו להתרגש מכם מדי יום, כאשר שמענו בסקירה היומית על פעילותכם מאורן טויל חבר וועדת הביטחון העירוני״ סיכם לסרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך