נעצרו ב"סמי עופר"

אחרי שלא נוצחה מאז החזרה "מפגרת המלחמה", פגשה מ.ס אשדוד את האלופה מחיפה ב"סמי עופר", זה נגמר בהפסד אשדודי 4:0.
צילום: טל אקוקה.

8 נקודות מ-12. מספרים של פלייאוף עליון. אבל אם במ.ס אשדוד רצו לחלום על פלייאוף עליון בעתיד, הם היו צריך להשיג נקודות גם במשחק כמו ברביעי. לאחר שלא נוצחה מאז שחזרה מפגרת המלחמה" היא יצאה למשחק אולי הכי קשה שלה, ב"סמי עופר" מול מכבי חיפה האלופה. אשדוד נעצרה עם הפסד 4:0, ותנסה להתחיל סדרה חדשה של צבירת נקודות מול סכנין בשבת באיצטדיון הי"א.

אחרי 6 דקות צ'רון שרי שלח כדור מקו ה-16 ואריאל הרוש הציל לקרן. הקרן הפכה לעוד הצלה גדולה של הרוש כשפיינגולד מגן חיפה בעט כדור אדיר מ-20 מטרים והרוש בזינוק מדהים מנע את השער של חיפה. דוד (11) הוסיף כדור גם הוא מקו8 ה-16 מעט מעל השער של אשדוד.חיפה לחצה בכל הכח. פיירו כבש (16) אבל היה בנדל. אשדוד הסתפקה ביציאה להתקפות מעבר, כשיכלה.

חיפה המשיכה בלחץ שלה. אראיל הרוש שוב היה במקום למנוע עוד שער (25). שרי בעט מקרוב והרוש הציל מהקו. חיפה הגיעה למצבים שלה והיה נראה ששער הוא עניין של זמן. דווקא אשדוד הגיעה למצב מעולה, הראשון שלה (29). טמם הוציא רוחב, שלו הרוש בעט חזק מעשרה מטרים, ומי שהציל את לחיפה היה דווקא אבנעזר ממאטה מאשדוד, שבגופו מנע שער בטוח לקבוצתו.

חיפה הגביה מהר ומסוכן. כדור ארוך (32) של קורנו לפיירו בין בלמי אשדוד. פיירו נתן לכדור לקפוץ פעם אחת ומול הרוש, מתוך הרחבה, בעט לחוץ. שרי (38) מסר ולא בעט ממצב מצוין. למרות זאת הקבוצות ירדו להפסקה מאופסות.

אלילוי. (צילום: טל אקוקה)

דווקא אשדוד הייתה קרובה (56) לשער במחצית השנייה. רועי לוי הטעה מגן חיפאי, ובעט כדור חזק. זה היה התור של כיוף שוער חיפה למנוע שער.  לא כובשים? סופגים. חיפה כבשה שער מהצד השני (63). אילי חג'ג' המחליף שלח כדור מצוין לרחבת החמש של אשדוד, ודין דוד, אקס אשדוד המשיך פנימה. השופט עידן לייבה פסל בגלל נבדל, אבל ה-VAR תיקן וקבע 0:1 לחיפה.

רבע שעה לסיום תם הטקס. חיפה עלתה ל-0:2. כדור הוגבה לרחבת אשדוד ופיירו נגח מעל כולם. אריאל הרוש, הגיב מעט מאוחר מידי והכדור נכנס פנימה. מזה קשה לחזור, בוודאי ב"סמי עופר" כמה קשה? 3 דקות לסיום נכבש השלישי של חיפה. שרי נכנס לרחבת אשדוד, הוציא כדור מדוד לפיירו שהכבש את השני שלו. 0:3. בתוספת הזמן זה כבר היה הרביעי, כשדין דוד השלים צמד – 0:4. אשדוד ספגה שלושה שערים (מהדקה ה-75) ברבע שעה. יותר מידי לספוג. בוודאי לאחר ההתאוששות שלה. עכשיו היא תקווה להתאושש בשבת.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, זסנו (מוצ'ה, 78), אוואני, חטאב, טמם, סבן, שלו הרוש (בריהון, 78), אוחנה (רועי לוי, 46), שחף (אזולאי, 78), בוטאקה (כנעאן, 71), ממאטה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך