האמר שהגיע מעזה…אומץ

סיפור של הכלב "האמר" בן ה-3 שחיילים שהיו בעזה מצאו אותו נטוש והחליטו להביאו לכלבייה העירונית באשדוד, פורסם ב"אשדוד אונליין". לאחרונה הוא אומץ. השם ניתן לו כי החיילים הביאו אותו מעזה לכלבייה... ברכב ההאמר שלהם.
האמר והמשפחה היקרה שאימצה אותו.

סוף טוב לסיפור של האמר. לא הרכב, הכלב…

בתחילת החודש מצאו חיילים ששירתו בעזה, כלב נטוש. הם אספו אותו והביאו אותו היישר לכלבייה העירונית באשדוד שידועה ביחס האוהב והדואג שלה לכלבים, חתולים וחיות בכלל.

בכלבייה מיהרו להוציא פרסום לאימוץ האמר: "האמר…. כלב מתוק מגזע גדול, עדין וטוב לב, הגיע ישירות מעזה על גבי האמר של חיילים טובי לב. האמר מתחנן למגע וצמא לאהבה…..  הוא זכר כבן 3 שנים, פרוותי ורגוע. לא אוהב חתולים.  אנחנו מבטיחים לשקם, לטפל ולהעניק לו הרבה חום ואהבה עד שתגיע המשפחה שתיקח אותו אליהם לנצח".

האמר כשהגיע לכלביה.

עתה מסתבר שנמצאה משפחה אוהבת ויקרה שאימצה את האמר, והוא יזכה לבית חם, רחוק כל כך מהצורה שבה חי בעזה. המשפחה הגיעה אל הכלבייה העירונית באשדוד וקיבלה אל חיקה את האמר. עכשיו האמר כבר לא ייסע ברכב האמר צבאי…אלא ברכב המשפחה….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך