גמ"ח חסדי מאור מאיר בעזה?

חיילים שהגיעו לעזה שלחו לשמעון בן שמעון תמונה ובה כתבו כי...."סניף של גמ"ח חסדי מאור מאיר ייפתח בעזה...". הרעיון מצא חן בעיניי בן שמעון שחושב איך להתחיל להעביר לשם מוצרים לטובת החיילים. שמעון בן שמעון: "אנסה להגישם את זה. שהאור של מאור יאיר גם לחיילינו בעזה".

מה שהתחיל כתמונה בלתי אפשרית, אולי עוד יהפוך להיות מציאותי.

שמעון בן שמעון, מנהל גמ"ח "חסדי מאור מאיר" קיבל תמונה מחיילים הנמצאים בעזה ובה על אחד הקירות בבית בו שהו כתבו: "פה יפתח גמ"ח מאור מאיר בן פלורה". כזכור שמעון בן שמעון פתח לזכרו של בנו מאור מאיר ז"ל, גמ"ח, לאחר שהתגלה כמה הנער, שהיה רק בן 16 כשנפטר, תרם למען אחרים מכספו, זמנו ואפילו ארוחותיו. הגמ"ח הפך להיות כבר 12 שנה אחד הגמ"חים שעזרו ועוזרים אולי הכי הרבה לאנשי אשדוד והסביבה, כל השנה.

שמעון בן שמעון התרגש מהתמונה והמחווה, והחליט כי הוא ינסה להפוך את זה למציאות. הוא מספר: "זה נתן לי רעיון. אני אנסה להגשים את זה, להעביר לעזה לחיילים כל מה שהם צריכים בעזרת הגמ"ח. כך האור של מאור יאיר וישמור גם בעזה לחיילינו, בעזרת השם"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך