לא שקט

2 מקרי אירועי אלימות הערב בעיר בתוך כשעה

2 מקרי אלימות תוך כשעה בשתי זירות בעיר. פצוע באורח בינוני ברחוב דב גור. ובמקרה השני, ברחוב הבנים, פצוע קשה. הפצועים פונו להמשך טיפול בבית החולים אסותא בעיר

פצוע בינוני באירוע אלימות באשדוד

בסביבות השעה 20:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב דב גור בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח אסותא, גבר כבן 35 במצב קשה עם פציעות חודרות.

כחצי שעה לאחר מכן, כונני מד"א-הצלה דרום הוזנקו על ידי מוקד תגובה מיידית של מגן דוד אדום לאירוע אלימות ברחוב הבנים באשדוד.

כונני מד"א-הצלה דרום, שמואל קופרשטיין שמואל בורזיקובסקי ונתנאל בנימין שהגיעו למקום מספרים: "כשהגענו למקום עם אמבולנס של מגן דוד אדום שאותו אנחנו מאיישים הבחנו בגבר כבן 40 עם פציעות חודרות בגפיים, יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים הענקנו לו טיפול ראשוני מציל חיים הכולל חבישות וחסמי עורקים ופינינו אותו במצב בינוני לחדר הטראומה במרכז הרפואי אסותא אשדוד״.

צילום: איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך