"עבודת קודש" שר התקשורת סייר בבית החולים אסותא

ד”ר שלמה קרעי, שר התקשורת ורפאל מירילשוילי מראשי הקונגרס העולמי של יהדות גאורגיה סיירו הבוקר בביה”ח אסותא. במהלך ביקורם נפגשו עם הפצועים, הצוות המטפל והנהלת ביה”ח הציבורי אשדוד ששיתפו אותם באתגרי ביה”ח

במהלך ביקורם נפגשו עם הפצועים, הצוות המטפל והנהלת ביה”ח הציבורי באשדוד

בתום הסיור אמר השר קרעי: “הביקור בבית החולים אסותא אשדוד הראה לי עד כמה הצוותים הרפואיים שלנו בכלל ושל בית החולים הזה בפרט, עושים עבודת קודש למען המטופלים ולמען הלוחמים הפצועים שלנו.

התרגשתי מאוד לפגוש שם את אריה ועידן – שניים מלוחמינו שנפצעו. רוח הגבורה המפעמת בהם וההקרבה הגדולה שהקריבו בלחימה בעזה למען כולנו, מהווה מוקד השראה וחיזוק גדול לעם כולו.

אני מאחל להם ולכל פצועינו רפואה שלמה ומהירה בעזרת השם, ומצדיע להם, לצוותי הטראומה ולצוותים הרפואיים כולם בבית החולים אסותא באשדוד”

מר רפאל מירילשוילי הוסיף על דבריו ואמר: “כשאתה פוגש את חיילנו הגיבורים שנלחמו ונלחמים על היכולת של כולנו להמשיך לגור בארץ שלנו, אתה מרגיש גאווה עצומה. יש כאן עם אחד, עם עבר משותף ועתיד בלתי נפרד. יש לנו במה ובמי להיות גאים”

ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי אמור היה אף הוא להצטרף לסיור אך הדבר נבצר ממנו משום שנקרא בדחיפות למשפחה של פצוע קשה, תושב העיר, שמאושפז בביה”ח שיבא. את העירייה יצגה הגברת אריאלה רוזנבאום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך