ניצחון של "6 נקודות"

מאז החזרה מהפגרה מ.ס אשדוד לא נוצחה. זה קרה בשלושת המחזורים האחרונים. במוצאי השבת הגיעה הפועל ירושלים יריבתה לתחתית למשחק על "6 נקודות" זה נגמר בניצחון 0:2 לאשדוד והתרחקות מהאיזור המסוכן. אריאל הרוש עצר פנדל במצב של 0:1 לאשדוד.
צילום: טל אקוקה.

אלי לוי מאמן מ.ס אשדוד, אמר בשישי במסיבת העיתנואים שהוא ממליץ לשים 1 בטופס הטוטו במשחק הבייתי של קבוצתו מול הפועל ירושלים במוצ"ש. ירושלים ערב המחזור הייתה במקום האחרון, מקום אחד מתחת לאשדוד, מה שאוהבים לקרוא בשפת הכדורגל – משחק על "6 נקודות".  זה נגמר עם 0:2 לאשדוד וניצחון חשוב מאוד להתרחק מהתחתית. זה גם היה משחק רביעי ללא הפסד לאשדוד, שמאז שחזרה "מפגרת הנמלחמה" השיגה 8 נקודות מתוך 12.

אחרי דקה בוטאקה בעט כדור חזק לאחר התקפה מסודרת של אשדוד והכדור עבר מעט מעל המשקוף. עברה דקה וחצי. טעות של הגנת ירושלים, ורועי לוי לא ניצל הזדמנות מצוינת מאותו המקום של בוטאקה. נועם מוצ'ה גם הוא ניסה מאותו המקום (10) במתפרצת והכדור פגע בשחקן ירושלמי ויצא מעל השער. אשדוד קרובה.

קועי לוי צריך היה (31) לעשות את ה-0:1, אבל שוער ירושלים, נדב זמיר, בזינוק מעולה מנע שער בטוח לאחר בעיטה מקרוב של לוי. עם השריקה למחצית הבנו שזה רק כמעט. הקבוצות ירדו באפס אפס.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ של הפועל ירושלים על שער אשדוד. אשדד הגיבה מהר (53). זסנו הגביה כדור מצד ימין ובוטאקה ניגש לא טוב לכדור והחמיץ את הבעיטה מתוך הרחבה. אבל 5 דקות אח"כ בוטאקה דווקא דייק במסירה. אריאל הרוש בעט כדור ארוך שהגיע עד רועי לוי. לוי בין שני בלמים הצליח לשחרר כדור לבוטאקה והאחרון שלח מדויק לרביד אברג'יל שדחק פנימה מקרוב 0:1 לאשדוד.

הפועל ירושלים חיפשה את השוויון. מ.ס אשדוד (63) במספר טעויות בהגנה בהתקפה של האורחים, כמעט איפשרה לה לחזור, אבל בסוף הצליחה להרחיק את הסכנה. רבע שעה לסיום היא כבר לא הצליחה. הפועל ירושלים יצאה לךמתפרצת, פרדה נכנס לרחבה, והוכשל. את הפנדל בעט יילה דון חלש ואריאל הרוש בזינוק מצוין עצר את הכדור. כמה חשוב!

ירושלים הצטערה מאוד על ההחמצה 9 דקות לסיום. אשדוד יצאה למתפרצת כשהיא ניצלה את ההגנה הדלילה. הכדור הגיע לאבנעזר ממאטה שרק הגיע לארץ לפני 5 ימים, והאחרון בסלאלום כמו חלוץ גדול עשה את ה-0:2 וגמר את המשחק. דקה לסיום היה עוד אירוע ששוה להתייחס אליו כי חיכו לו זמן רב באשדוד. חמודי כנעאן נכנס לראשונה העונה מאז הפגרה לאחר שחזר מניתוח ברצועה הצולבת. שירקת הסיום של השופטת ספיר ברמן מצאה את אשדוד לא רק מנצחת, אלא בעיקר מתרחקת מהתחתית.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, זסנו, אוואני, חטאב, טמאם, סבן, רועי לוי (בריהון, 89), מוצ'ה (שלו הרוש, 68), אזולאי (שחף, 79), בוטאקה (כנעו, 89), אברג'יל (ממאטה, 68).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך