"אנחנו מנצחים את כפר שלם ודימונה"

יוסי כנפו, אחד מצמד מנהלי אדומים אשדוד, מרוצה. הקבוצה שלו נמצאת בצמרת והפכה לאחת המעומדות המרכזיות לעלייה ללאומית. לקבוצה צפויים שני משחקים מאוד קשים מול קבוצות שגם רוצות לעלות, כפר-שלם במחזור הקרוב בחוץ ודימונה אח"כ בבית. כנפו יודע איך זה ייגמר.
יוסי כנפו. "אין לי זכות להגיד מילה על המאמן אחרי התוצאות שהוא מביא".

בשישי שעבר, קבוצת אדומים אשדוד נצמדה לצמרת הגבוה בליגה א' דרום. הניצחון שלה 0:1 על שעריים, היה השלישי שלה ב-5 משחקים מפתיחת העונה, כשהיא אחת מהקבוצות הבודדות שהן בלתי מנוצחות. עכשיו מצפים לה שני משחקים קשים מאוד. האחד מול כפר-שלם, בחוץ והשני מול דימונה בבית. עוד שתי קבוצות שמסומנות, כמו אדומים אשדוד, לעלייה.

יוסי כנפו, אחד מצמד המנהלים של הקבוצה, יחד עם מלכי אניג'ר התייחס לחזרת הקבוצה לאחר "פגרת המלחמה", ולכיוון שהוא רואה אותה הולכת מעתה.

יוסי,אתם נראים טוב

"כ. אצלנו הכל בסדר. כולם בריאים ברוך השם. נגד שעריים באנו לנצח. שעריים קבוצה נחמדה. השוער שלהם לקח 3 גולים של מיליון אחוז".

יש לכם שני משחקים מאוד קשים, כפר שלם ודימונה

"אני מנצח את שניהם! לא מפסיד. יש לי בחורים אני אומר לך אני מוריד את הכובע בפניהם, הם קודם כל לוחמים. יש צעירים, הרבה צעירים וכולם רוצים לעבוד. אני ומלכי עושים הכל, מביאים, נותנים לא חסר כלום. יש לשחקנים הכל מוסדר. הם באים לאימון, הציוד מוכן הכל מוכן. אנחנו משקיעים בבחורים".

אלה שני משחקים שאחריהם ידעו יותר טוב את המצב בצמרת

"זה לא אומר שדימונה, אם הם שמו הרבה כסף, שהיא קבוצה טובה. אם הם לא ניצחו בבית את קריית מלאכי אז הם לא קבוצה טובה".

אמרת לפני פתיחת העונה, שעד המחזור החמישי תחליט לגבי המאמן

"אני אמרתי ואני עומד מאחורי מה שאמרתי. אין לי זכות דיבור אחרי התוצאות שאנחנו מביאים,. אין לי זכות להגיד מילה. דוד רביבו ממלא את העבודה שלו יחד עם העוזר שלו אדם שושן, הכי טוב שיש. צמד חבל על הזמן. כולם עובדים כולם רצים כולם רוצים. אני אומר לך. אם היה משהו לא טוב הייתי אומר שזה לא עובד, אבל הכל עובד. יש קבוצה טובה".

יצחק אספה. "הוא שחקן, בנאדם, כל מה שאתה רוצה יש בבחור הזה".

כנפו מרוצה מאוד מיצחק אספה שהגיע ממ.ס אשדוד: יצחק אספה זה שחקן , בנאדןם, כל מה שאתה רוצה יש בבחור הזה. אני מרוצה ממנו. מאוד"

כנפו מרוצה גם מהקהל שבא, למרות שאסור עדיין להכניסו בצורה חופשית בגלל המלחמה: "במשחק בשישי הקהל הגיע מחוץ למגרש, על הגדרות. אני אומר לך באו הרבה. היו מלא בחוץ. גם הם מאמינים בקבוצה הזו"

יש סיכוי לעלות?

"כרגע אני לא מדבר על זה. למה? כי אתה לא יכול לדעת מה יהיה. בסך הכל היו 5 משחקים, בהם נראינו טוב. לאט לאט אני מקווה שיהיה טוב".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך