"דולפיני אשדוד" שיחררה שני שחקנים שהתבטאו נגד צה"ל וישראל

יעקב אוליאל חבר הנהלת הקבוצה סיפר כי השניים התבטאו בפוסטים והוחלט שיעזבו. אגב גם בחיפה שוחררו 3 שחקנים מסיבה דומה. החלטה משותפת של שני המועדונים הייתה שלא יצאו איתם גם לליגת האלופות בעוד חודשיים בספרד. אגב לאשדוד חסרים 40 אלף שקלים לנסיעה.
יעקב אוליאל.

קבוצת הכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, אלופת ישראל מאשדוד, "דולפיני אשדוד", קיבלה החלטה על שחרור שניים משחקניה מאחר והתבטאו נגד ישראל והצבא.

יעקב אוליאל יו"ר הקבוצה סיפר כי לאחר שגילה כי השניים פרסמו פוסטים על כך שצה"ל וישראל פוגעים בתושבי עזה, הוא ויתר חברי ההנהלה החליטו על שחרורם של השניים.

מסתבר כי גם בקבוצת חיפה, שוחררו שלושה שחקנים אשר התבטאו בצורה דומה. שתי הקבוצות החליטו על כך שהחמישה לא יצאו ליגת האלופות לחרשים וכבדי שמיעה, בעוד שבועיים במדריד, ספרד.

אגב לקבוצה חסרים עוד 40 אלף שקלים לנסיעה. העובדה שהקבוצה אמורה לצאת בזמן מלחמה גורמת לבעיית גיוס כספים. בקבוצה מקווים כי עיריית אשדוד תעזור כפי שהיא עזרה בכל פעם שהקבוצה נסעה למשחקים הללו, ואגב זכתה בהם פעמיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך