שירלי לוי החליטה באופן מפתיע: "אני לא מתמודדת לוועד עובדי עיריית אשדוד"

עובדת העירייה הוותיקה והמוערכת שירלי לוי, סומנה כאחת המועמדות הבכירות בבחירות לוועד העובדים, שאמורות להתקיים בסוף החודש הקרוב * שירלי החליטה להסיר את מועמדתה לאחר התלבטויות ארוכות: "למעלה מ-20 שנה אני עובדת בעיריית אשדוד מבלי להיות חברת ועד, ותמיד-תמיד ידעתי להיות ולבחור במקום הנכון ובזמן הנכון"

ביום שני האחרון עובדת העירייה הותיקה שירלי לוי, פרסמה הודעה אישית בדף הפייסבוק שלה, שהובילה למבול של תגובות ושיחות טלפון שקיבלה באופן מיידי. שירלי פרסמה כי החליטה שלא להתמודד בבחירות הקרובות לוועד עובדי עיריית אשדוד, שצפויות להתקיים ב-28 לחודש. מדובר בהחלטה מפתיעה, מאחר ושירלי סומנה כאחת המועמדות המובילות להשתלב בוועד.

שירלי, שמצויה בזוגיות ארוכה עם יו"ר הוועד הפורש מאיר בן-גוזי, כמובן שהתייעצה ארוכות עם בן-גוזי לפני המהלך הדרמטי, והודיעה לבני משפחתה כי היא מעדיפה להתרכז בשלב זה בזוגיות המוצלחת, במשפחה המורחבת שלה ובתוכניות אישיות נוספות.

כך היא כתבה בדף הפייסבוק שלה: "לאחר התלבטויות קשות ומסיבות שלי, החלטתי באופן חד משמעי להסיר את המעומדות שלי מלהתמודד לוועד העובדים. אני פונה לכל אחת ואחד באופן אישי ורוצה לומר תודה. תודה על התמיכה, האהבה והחיזוקים אותם קיבלתי מכם לאורך כל הדרך. אמשיך להיות לצידכם, ואמשיך להביע את דאגתי הרבה לכם בכל נושא. למעלה מ-20 שנה אני עובדת בעיריית אשדוד מבלי להיות חברת ועד, ותמיד-תמיד ידעתי להיות ולבחור במקום הנכון ובזמן הנכון. מיותר לציין כי מורה דרך מעולה תמיד היה לצידי. מאחלת לכולנו שנדע ימים טובים של שקט ושלום. ובנימה אופטימית זו אסיים ואומר, אני חוזרת למקום הטבעי שלי שזה מחלקת שכר, בית ומשפחה".

מאות עובדי עירייה ובני משפחה הגיבו על דבריה המרגשים של לוי, חלקם הגדול היו מופתעים מהחלטתה הפתאומית, אך בירכו אותה בדרכה החדשה וציינו כי יש להם תחושה כי היא תתמודד בעתיד היותר רחוק על מקום בכיר בוועד העובדים.

בשלב הזה ישנן שתי קבוצות שמתמודדות לוועד, אחת בראשותה של איריס נפתלי, שזוכה לתמיכתה של שירלי לוי, והשנייה של ברנרד כהן. מועמדים נוספים שלא יכולים להתמודד מבחינה טכנית, ביקשו לדחות את הבחירות ולפתוח אותן מחדש לכלל העובדים, בקשה שתעלה לדיון בבית המשפט שבוע לפני מועד הבחירות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך