נר שביעי

יוזמה ברוכה: אורות חנוכה בבית החולים "אסותא"

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית הדליק את הנר השישי של חנוכה ובירך את החיילים המאושפזים עם תפילה לשובם של החטופים במהרה

יוזמה מבורכת מידי שנה בכל ערב מימי חג החנוכה ע"י הרב צבי גודמן שליח הרבי מליובאוויטש זי"ע המנהל את "לב חב"ד" יחד עם רב בית החולים הרב יעקב קיהן, עורכים הדלקת נר חנוכה מרכזית בקומת הלובי בכניסה לבית החולים, בהשתתפות חולים ובני משפחותיהם ומבקרים רבים.

הפעם, לנוכח מצב הלחימה בדרום ולוחמים המאושפזים בבית החולים, מגיעים משתתפים רבים, חלקם אנשי צבא בכירים אשר מנצלים את זמן הביקור גם להשתתף בטקס הדלקת נרות החנוכה.

בשעה היעודה התאספו רבים בקומת הכניסה לבית החולים, הרב גודמן קידם בברכה את הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית שהוזמן להדלקת הנר השישי והסביר את מהותה של מצות הדלקת נר החנוכה.

הרב דהן קידם בברכה את המשתתפים וקודם שהדליק אמר, בהדלקת נרות החנוכה כולנו נושאים תפילה להחלמת החיילים הפצועים כאן בבית החולים ובכל מקום שהם, שיצליחו בכל מעשי ידיהם ויזכו לעטרת ישועה וכתר ניצחון, עלינו לזכור ולהתפלל בכל עת עבור החטופים השבויים שישובו לביתם במהרה.

הרב דהן בירך והדליק את נרות החנוכה ואחר כך שר עם המשתתפים "מעוז צור ישעתי" ובירך את כל החולים בבית החולים שיזכו לרפואה שלמה במהרה וברכת חג חנוכה שמח.

לאחר מכן פצחו במעגל ריקוד שהלך והתרחב כשאליו מצטרפים מתנדבים, כך הפיצו שמחה ותקוה בקרב החולים ובני משפחותיהם.

בטרם צאתו, נגשו אימהות של חיילים המאושפזים וסיפרו לרב דהן על ניסים ונפלאות שעברו ילדיהם מאז שנפצעו בעזה, ובקשו בכל לשון להמשיך ולהרבות בתפילות כי אנו רואים ממש שהתפילות עוזרים. הרב דהן הפתיע את האימהות כשהוציא מכיסו דף של ברכות עם פרקי תהילים מיוחד עבור חיילי צה"ל שנפצעו ובו מוזכרים שמותיהם של בניהם החיילים ואמר שכל יום אנו מזכירים אותם לרפאה שלמה בשיעור תורה ובאמירת פרקי תהילים לזכותם.

האימהות ובני המשפחות הודו נרגשות לרב דהן והביעו תקוה שנזכה לניסים ונפלאות כולנו בזכות חג החנוכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך