נפצע אנושות בעזה לפני שלושה שבועות והדליק נר שביעי של חנוכה באסותא – צפו

באסותא הצילו את חייו של רס"ר י'. הוא נותח 15 פעמים ורגלו נקטעה. אמש הוא בחר להדליק נרות בתינוקייה בבית החולים. .

רס"ר במיל' י' שנפצע באורח אנוש לפני כשלושה שבועות בטקס הדלקת נרות בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד:

רס"ר י': "אני רוצה למסור הרבה הצלחה לחיילים שלנו בעזה ולחיילים שלנו בצפון. תעשו את העבודה, תחזרו הביתה בשלום. דבר שני, אני רוצה להגיד תודה לצוות בית החולים, לרופאים לאחיות ולצוות הרפואי שמטפל בי במסירות אין סוף. אני רוצה לומר להם תודה. שלישית, ומבחינתי הכי חשוב: אני רוצה לשלוח מפה מסר של אחדות לעם ישראל, לא משנה יהודי, לא משנה דתי, לא משנה חילוני, לא משנה שמאלני, ימני. הכי חשוב שאנחנו ישראלים. אנחנו ישראלים ואף אחד לא ייקח את זה מאיתנו. אנחנו עם אחד וכך זה צריך להיות"

י' הגיע לפני שלושה שבועות לבית החולים לאחר שנפצע אנושות בלחימה בדרום. בביה"ח הרופאים נלחמו על חייו ולאחר 15 ניתוחים במהלכם נקטעה רגלו מצבו מוגדר כעת בינוני. הוא ביקש להגיע לתינוקייה בביה"ח אסותא אשדוד, ולהדליק דווקא שם את נרות חנוכה, בסיום האירוע הפתיע את הנוכחים כאשר דיבר מדם ליבו על חשיבות האחדות בחברה הישראלית.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך