חמודי כנעאן עשוי להיות בסגל מ.ס אשדוד מול הפועל ירושלים בשבת

השחקן שחזר להתאמן לאחר ניתוח ברצועה הצולבת, עשוי להיות חלק מסגל הקבוצה במשחק בשבת באיצטדיון הי"א. (18.00). אבנעזר ממאטה התאמן עם הקבוצה, שביט מזל יהיה גם הוא בסגל.
חמודי כנעאן.

בשורות טובות למ.ס אשדוד. הקשר חמודי כנעאן, שנעדר מפתיחת העונה, עשוי להיות בסגל הקבוצה לקראת המשחק בשבת (18.00, אצטדיון הי"א) מול הפועל ירושלים.

כנעאן נפצע במשחק האחרון של העונה שעברה מול מכבי ת"א, רגע לפני שיצא לאירופה, כנראה לליגה השנייה בספרד. הוא עבר ניתוח ברצועה הצולבת ולפני כחודש חזר לאימוני הקבוצה. השחקן עצמו מאמין כי יוכל להיות בסגל ואולי אפילו לשחק בחלק המשחק, אם יצטרך.מי שעוד יחזור לסגל בשבת הוא החלוץ שביט מזל, שגם הוא חוזר מפציעה.

שביט מזל.

אבנעזר ממאטה הזר הגנאי של הקבוצה חזר ארצה והתאמן עם הקבוצה היום, שלישי. הוא כבר ערך אימון אחד לבדו בשני. ממאטה לא הצליח להגיע לארץ בגלל עניינים בירוקרטיים. מי שלא הגיע עדיין הוא הקמרוני מרטין אנדז'י, שטוען כי חלה במלריה. בקבוצה מחכים לחזרתו לפני שיחליטו בעניינו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך