ניצחון המכביות

מכבי בנות אשדוד עם ניצחון גדול על מכבי חיפה 49:77 במחזור הרביעי של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל.

קבוצת הכדורסל של מכבי בנות אשדוד סימנה לעצמה וי גדול בחג החנוכה עם ניצחון ברור על מכבי הפניקס חיפה 49:77. ניצחון המכביות.

כבר מהדקות הראשונות היה ברור שזה המשחק של טל יעקב וטל לב. השתיים, שהתקשו לבוא לידי ביטוי בשבוע שעבר ברמה"ש, נראו נפלא בצד ההתקפי וסייעו לאשדוד לרוץ על המגרש בכל הזדמנות אפשרית. חיפה נלחמה והציגה שוב את המשחק האגרסיבי שכבר ראינו ממנה העונה, אבל בתום הרבע הראשון זה הספיק לה רק לפיגור 23:11.

אשדוד השתלטה לגמרי על הפרקט ברבע השני ולחיפה לא היו תשובות במשך דקות ארוכות. לא רק שהיא לא קלעה בצד ההתקפי, היא גם התקשתה לעצור את משחק הריצה של המקומיות, שהזניק אותן ליתרון של 30 נקודות. דניאל קארש נכנסה לקצב בזמן שליעד אורבך תרמה 8 נקודות מהספסל והתוצאה בהפסקה התקבעה על 15:45 לצהובות.

בהינתן ונראה שהמשחק הוכרע כבר בתום הרבע השני, הקבוצות עלו משוחררות מאוד לרבע הבא וגם כמות הנקודות עלתה בהתאם. שדא כנעאן ניצלה את החופש בצד ההתקפי כדי לרשום לזכותה נקודות מהספסל, בזמן שאשדוד המשיכה לחגוג עם 54 אחוזים לשתי נקודות. שתי הקבוצות החליפו סלים וירדו בתום הרבע כשהביתיות מובילות 29:59 ומשייטות לניצחון קליל. הן גם ניצלו את הרבע האחרון כדי לשתף שחקניות ספסל. חיפה אפילו ניצחה ברבע הזה, אבל זה לא שינה כמובן כלום באשר לזהות המנצחת במשחק. 49:77 למקומיות, שמבצרות את מעמדן בטבלה אחרי רמלה ורמת גן.

קלעו לאשדוד: קארש 18, יעקב 18, אורבך 10, נחמה 8, לוי 7, דיין 6, לב 5, אוסיגוואי 3, לפושניאנסקי 2.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך