רוכב אופניים חשמליים נפצע קשה בתאונה

הרוכב כבן 20 פונה לבית החולים אסותא אשדוד, בתאונה שארעה ברחוב אלטלנה פינת שדרות ירושלים באשדוד, היה מעורב רכב.
צילום: איחוד הצלה.

: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לרוכב אופניים חשמליים (כבן 20) שנפצע קשה בתאונה ברחוב אלטלנה פינת שדרות ירושלים באשדוד.

יהודה גרינצייג, אהרון נויגריאן ובניהו שמחי חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ורוכב אופניים חשמליים שנחבל בראשו. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו בזירה סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסותא כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

דוברות מד"א: בשעה 22:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב ברחוב רבי מאיר בעל הנס באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא, גבר כבן 25 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית. נועם

חובש רפואת חירום במד"א שמואל קופפרשטיין סיפר: "רוכב האופניים החשמליים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך