עבור חג החנוכה: עמיגור חילקה 6,000 סלי מזון לכל דיירי בתי גיל הזהב ברחבי הארץ

עמיגור, חברת הדיור של הסוכנות היהודית, חילקה לקראת חג החנוכה אלפי סלי מזון המיועדים לקשישים, בהם גם ניצולי שואה, הכוללים: מצרכים מזון בסיסיים, מזון יבש, עוגות ועוגיות, שימורים, חלב ועוד, וזאת בכדי לאפשר לדיירים לחוש ולחגוג את אווירת החג

עמיגור, חברת הדיור של הסוכנות היהודית, קיימה במבצע ארצי לחלוקת סלי מזון לדיירים קשישים רבים מהם ניצולי שואה בבתים אשר בניהולה הפרוסים ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות חולקו כ- 6,000 סלי מזון.

עובדי עמיגור חילקו את סלי המזון עד לפתח דירות הדיירים כאשר כל סל הכיל בתוכו מצרכי מזון שיאפשר לקשישים להרגיש את אווירת החג.

במהלך השנה מחולקים סלי מזון  לדיירי עמיגור, בחגים ובמידת הצורך גם בעתות משבר אשר מקשים לעיתים על הדיירים לצאת מן הבית ולרכוש לעצמם מצרכים בסיסיים לחגים. השנה, בצל המלחמה, חולקו סלי מזון לדיירים בבתים השונים ואוכל חם כדי לסייע  ןבכך, ולהמעיט ביציאה מן הבית ככל שניתן.

לדברי ארז שני, מנכ"ל עמיגור: " גם במהלך חג החנוכה אנו דואגים כי הקשישים יוכלו לחגוג את החג בכבוד ואנו ממשיכים במסורת חלוקת סלי המזון עבור הדיירים הזקוקים לכך. עמיגור שמה את רווחת הדיירים בראש סדר העדיפויות ולכן אנו מקפידים גם בחג האורות לבקר ולשמח את הדיירים ולאפשר להם לקיים את החג עם חלוקת סלי המזון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך