שלוש בראש

שלושה נצחונות רצופים בתוצאה זהה (2:1) מעלים את מ.ס. אשדוד לראשות הטבלה בצוותא עם הפועל פ"ת. הפעם היה זה תום מונד עם שער ניצחון בדקה ה-85
השחקנים עם חליפות לבנות
צילום: אחמד מוררה (באדיבות אתר ONE)

מ.ס. אשדוד התארחה אחר הצהריים בעיר היין, ראשון לציון למשחק מול הקבוצה שהייתה בראשות הטבלה ערב המחזור.
אייל לחמן שוב ערך מספר שינויים בהרכב לעומת המשחק הקודם. אם בחוליית ההגנה לא נעשו שינויים וניסים אליהו המשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי, בחלק ההתקפי הסיפור היה אחר לגמרי. גדי קינדה שילם את ארועי המשחק הקודם (סביב בעיטת הפנדל) ולא התלבש, ואילו מיכאל אוחנה שלא התלבש במשחק הקודם פתח היום בהרכב. גם ניב זריהן חזר ל-11 של לחמן וזאת על חשבון דידייה קוגבינה שהיום נשאר ביציע.

המשחק נפתח בצורה מאוזנת כשאשדוד מחזיקה יותר בכדור אך ראשון לציון מפעילה לחץ על כל המגרש ומקשה על אשדוד להגיע למצבים מסוכנים מול תום אלמדון.
בדקה ה-29 מצא דין דוד את הרשת בנגיחה, אבל הקוון סימן על נגיעת יד של החלוץ הצעיר, פסל את השער וזיכה אותו בכרטיס צהוב.
בדקה ה-36 זה כבר לא נפסל. מיכאל אוחנה לקח כדור בחלק המגרש של אשדוד והחל לדהור קדימה כשחצי משחקני ראשון לציון מנסים לעצור אותו לשווא. אוחנה נכנס עד לרחבת המארחים והוציא כדור רחוב נפלא לדין דוד, שכל שנותר לו לעשות זה לגלגל מ-5 מטרים פנימה.

אשדוד השתחררה והחלה לצאת קדימה אך במקום להכפיל את התוצאה, דווקא ספגה. בדקה ה-45, בהזדמנות היחידה של ראשון לציון, הצליח יעקב בריהון לגבור על ניסים אליהו במבצע אישי יפה ולבעוט לפינה הרחוקה של רועי משפתי כדי לקבוע שוויון בסיום המחצית הראשונה.

המחצית השניה נפתחה כמעט כמו הראשונה, וככל שנקפו הדקות אשדוד השתלטה יותר על המשחק אך שוב לא סיכנה מדי את תום אלמדון. בדקה ה-85 עלה כדור קרן מצד שמאל, הכדור הוסט לאחור ומצא את תום מונד לא מכוסה, ששלח אותו הישר אל הרשת החשופה, כדי לקבוע 2:1 דרמטי, תוצאה שנשמרה עד לסיום.

הפועל ראשל"צ: תום אלמדון, אבי סטרול, גיא גרוס (בן בכר, 46'), עידן כהן, רחמים צ'קול, תומר ששנוקר, רועי יאיר, יעקב בריהון, גל לוי (אופיר חמו, 65'), שלומי אביסידריס (אריאל לזמי, 59') ועדן שרם.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, מיקי סירושטיין, עידן מקדש, ניסים אליהו, תום מונד, אור אינברום, בנצי מושל (רועי דיין, 68'), מיכאל אוחנה, דין דוד (קובי דג'אני, 86') וניב זריהן (רמי ביינקרדיני, 73').

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך